(P) La PENNY viitorul se face azi, împreună cu echipa, partenerii, clienții și comunitățile

promo

Din 2005, PENNY este vecinul a sute de mii de români. Cu primul magazin PENNY deschis în Ploiești, apoi sute de alte magazine deschise în toată țara, este mai mult decât o companie.  

Este parte din comunitate, din viețile oamenilor care aleg să meargă aici la cumpărături. Este, în același timp, un loc de muncă sigur pentru echipa care crește de la an la an. 7.300 de colegi continuă astăzi povestea PENNY în România.

În lumea competitivă a retailului alimentar, succesul PENNY România este determinat în mare parte și de relația bazată pe încredere pe care o construiește cu angajații și comunitățile în care este prezentă compania, fie prin rețeaua de 379 de magazine, fie prin cele patru centre logistice sau birourile din sediul central.

De ani de zile PENNY urmărește impactul pe care îl are în România și își propune să se dezvolte și mai mult pentru români, într-un mod sustenabil. Cu inițiative și proiecte pe termen lung, schimbările în bine sunt gândite strategic în trei direcții importante pentru companie, pentru comunitățile în care este implicată și, în final, pentru binele întregii țări: Sortiment sustenabil; Energie climă și resurse; Angajați și societate.

Citește și
p
(P) Cum să te bucuri de magia cumpărăturilor de sezon în mod responsabil și echilibrat, protejându-ți viitorul financiar

Astăzi vorbim despre cea de a treia direcție, dedicată Angajaților și societății. În cadrul PENNY, fiecare acțiune este concentrată pe oameni, pe responsabilitatea socială și implicarea activă în problemele comunității. De aceea, inițiativele din jurul angajaților și societății reflectă valorile și angajamentul față de colegi și de comunitate, în general, cu scopul de a crea un impact durabil în societatea românească.

Lucrurile și schimbările mari se fac în echipă. Prin parteneriate strategice cu organizații neguvernamentale pentru a aduce schimbări pozitive în viețile oamenilor din comunitățile defavorizate, prin implicarea activă în educație, inițiative sociale, proiecte mai mari sau mai mici care rezolvă nevoi și prin comunicarea deschisă și continuă cu oamenii. În cazul PENNY, o companie care funcționează cu, pentru și datorită oamenilor, comunicarea cu angajații, clienții și partenerii este vitală.

Angajamentul PENNY depășește granițele businessului principal și se orientează către dezvoltarea economică și socială a comunităților din care face parte. Prin parteneriate cu organizații neguvernamentale, compania investește în proiecte care sprijină educația, sănătatea și dezvoltarea copiilor și tinerilor. Prin acțiuni concrete și colaborare activă, este important ca fiecare dintre noi să facă din sustenabilitate un principiu adoptat larg cu alegeri responsabile.

Dar ce este sustenabilitatea? Acest cuvânt pe care îl tot auzim de ani de zile.

În 2023, PENNY a decis să arate ce înseamnă sustenabilitatea pentru companie și pentru echipa din România.

Atacând probleme de interes public, precum reducerea risipei alimentare, eficiența energetică, nevoia și cererea de produse locale, compania implementează soluții concrete pentru a aduce schimbări în aceste direcții. Totul împreună cu echipa din România, prezentă în întreaga țară, împreună cu parteneri de încredere și pe termen lung și, nu în ultimul rând, împreună cu sutele de mii de clienți care se întorc la PENNY zi de zi.

Alături de cei 7.300 de colegi, de partenerii de încredere, de clienți, și prin inițiative de dezvoltare a fiecărui membru a echipei, oportunități egale pentru fiecare angajat, prin proiecte de educație și responsabilizare socială adresate comunităților mai mici sau mari, prin demersuri cu obiective ambițioase, dezvoltate la nivel național, PENNY se implică în permanență și face pași importanți în direcția unei Românii mai bune, mai curate, mai dezvoltate din punct de vedere educație și grijă pentru oameni.

Relația dintre compania PENNY și angajați, clienți, parteneri este sustenabilă și reprezintă o bază puternică pentru obiectivele și inițiativele pe care le realizăm. Viitorul se face azi, împreună cu echipa, partenerii, clienții și comunitățile în care existăm.

Pentru mai multe detalii despre acțiunile concrete și strategia PENNY, răsfoiți Raportul de sustenabilitate pentru anul 2022.

Articol recomandat de sport.ro
GALERIE FOTO Cele trei stadioane pe care poate juca România la Cupa Mondială din 2026
GALERIE FOTO Cele trei stadioane pe care poate juca România la Cupa Mondială din 2026

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
(P) Cum să te bucuri de magia cumpărăturilor de sezon în mod responsabil și echilibrat, protejându-ți viitorul financiar
(P) Cum să te bucuri de magia cumpărăturilor de sezon în mod responsabil și echilibrat, protejându-ți viitorul financiar

Fiecare sfârșit de an vine cu o perioadă intensă de cumpărături. Startul este dat de Black Friday, când reducerile și ofertele apar la tot pasul, iar tentația de a pune în coș cât mai multe produse este extrem de mare.

(P) DraculaLand – cea mai mare destinație de entertainment din Europa, la doar 20 de minute de București
(P) DraculaLand – cea mai mare destinație de entertainment din Europa, la doar 20 de minute de București

România intră pe harta marilor destinații mondiale de divertisment.  

(P) Kaufland susține prima ediție a Galei Timp pentru Bine – 300.000 de euro pentru cauze sociale și sportive
(P) Kaufland susține prima ediție a Galei Timp pentru Bine – 300.000 de euro pentru cauze sociale și sportive

Kaufland România a susținut prima ediție a Galei „Timp pentru Bine”, un eveniment caritabil ce a strâns 300.000 de euro pentru cauze sociale și sportive.  

Recomandări
Responsabili americani transmit Europei: Fără întărirea apărării până în 2027, SUA pot renunța la unele mecanisme NATO
Responsabili americani transmit Europei: Fără întărirea apărării până în 2027, SUA pot renunța la unele mecanisme NATO

Responsabilii americani i-au avertizat pe omologii europeni că, dacă nu-și consolidează până în 2027 capacitățile defensive, Statele Unite își vor sista participarea la anumite mecanisme de apărare ale NATO.

Căldură gratis în calorifere, trafic rutier ”ca afară” sau case pentru tineri. Ce promit candidații la Primăria Capitalei
Căldură gratis în calorifere, trafic rutier ”ca afară” sau case pentru tineri. Ce promit candidații la Primăria Capitalei

Energie termică gratis, fluidizarea traficului rutier sau locuințe pentru tineri. ȘtirileProTv.ro vă prezintă cele mai importante promisiuni electorale ale candidaților la alegerile pentru Primăria Capitalei, care sunt organizate în 7 decembrie 2025.

Criza apei i-a costat pe locuitorii din Prahova și Dâmbovița 120.000 euro pe zi. Restaurante și afaceri, forțate să caute apă
Criza apei i-a costat pe locuitorii din Prahova și Dâmbovița 120.000 euro pe zi. Restaurante și afaceri, forțate să caute apă

Criza apei din Prahova și Dâmbovița se îndreaptă spre o posibilă soluționare. Premierul Ilie Bolojan a anunțat că vineri seară alimentarea cu apă va fi reluată treptat, dar a avertizat că apa nu va fi deocamdată potabilă.