(P) Charles Handy la HR Innovation Conference. De ce trebuie sa lucrezi la Planul B cand totul merge excelent?
HR Club, asociatia profesionistilor in resurse umane, organizeaza a 12-a editie a conferintei sale anuale, care va avea loc pe 3 noiembrie, la Bucuresti.
Keynote speakeri recunoscuti la nivel international si invitati locali vor vorbi in cadrul sesiunilor programate despre principalul motor al cresterii in orice organizatie - inovatia.
Charles Handy, unul dintre cei mai mari vizionari britanici in materie de management, va fi unul dintre keynote speakerii conferintei HR Innovation.In noua sa carte, “The Second Curve”/ “A doua curba”, care va fi tradusa si lansata si in Romania pe 1 noiembrie, Charles Handy arata ca speranta de viata a unei afaceri a scazut de la 40 de ani, cat era pana acum cateva decenii, la doar 14 ani, acesta fiind un simptom al schimbarilor accelerate din ultima vreme. Acest trend ne arata cat e de important sa ne reinventam mereu, individual si colectiv, si sa gandim din timp un nou val de dezvoltare chiar in momentul in care absolut nimic nu ne anunta ca ar fi nevoie de o schimbare. Altfel spus, trebuie sa lucram la planul nostru B inca de cand totul merge excelent. “S-ar putea sa nu am raspunsurile corecte, dar, va rog, ganditi-va ca lucrurile ar putea merge altfel”, ne incurajeaza Charles Handy.
Curba sigmoida este o metafora care descrie perfect cursul vietii noastre, al organizatiilor si chiar al societatii in care traim. Acest parcurs, care include perioada initiala de dezvoltare, apoi cresterea, maturitatea si, in cele din urma, declinul, este pe cat de simplu de intuit, pe atat de greu de masurat in timp, astfel ca odata ajunsi la stadiul de maturitate al afacerii trebuie sa pregatim o noua directie pentru ea si sa nu reactionam abia atunci cand apar primele semne ale declinului. In cele din urma, toate curbele coboara.
Singurul lucru care variaza este lungimea si durata fiecarei etape de pe aceasta curba. Cele mai multe organizatii incep sa faca schimbari abia in punctul in care este prea tarziu, dupa ce intervine teama de esec. Pana in acel moment, liderii lor si-au pierdut increderea, resursele au fost consumate si energia pentru gandire creativa este la un nivel scazut. Dovada e faptul ca aproape jumatate dintre companiile Fortune 500 de acum 9 ani nu mai exista ca entitati independente.In vizita sa la Bucuresti, Charles Handy isi propune sa le vorbeasca managerilor si antreprenorilor romani in cadrul sesiunii din cadrul HR Innovation Conference despre un anumit fel de a gandi despre viitor si despre schimbarile pe care trebuie sa le facem in viata noastra personala si profesionala.
La 84 de ani, Charles Handy este dovada faptului ca teoria sa despre a doua curba functioneaza la fel de bine atat in viata personala, cat si in cea a organizatiilor, fiind astazi recunoscut ca unul dintre cei mai mari ganditori ai ultimelor decenii si recompensat de Thinkers 50 cu “Lifetime Achievement Award” pentru impactul de lunga durata pe care l-a avut in felul in care oamenii se raporteaza la management, dupa o indelungata cariera ca manager, profesor si autor.
Un alt invitat de marca al conferintei este Hal Gregersen, director executiv la MIT Leadership Center. Citeste mai multe despre speakerii conferintei si afla toate detaliile despre cum poti participa de pe pagina dedicata.
Partener principal al evenimentului: Eucom; Parteneri anuali: Trend Consult Group si PeliFilip; Partenerii evenimentului: BCR Pensii, MERCER MARSH BENEFITS, Universum.
Parteneri Media: 9AM, Biz, Business24, Cariere, HR Manager, Ziare.com
HR Club este asociatia profesionistilor in resurse umane din Romania. Infiintat in anul 2004, misiunea HR Club este de a incuraja dezvoltarea resurselor umane prin sprijinirea si promovarea celor mai bune practici in domeniu.
HR Club are peste 400 de membri din peste 300 de organizatii ce activeaza in principalele industrii din Romania. HR Club este membru al Asociatiei Europene pentru Managementul Oamenilor (EAPM) si membru al Federatiei Mondiale a Asociatiilor din Domeniul Managementului Oamenilor (WFPMA).
Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.