(P) Cargus lansează serviciul de retur pentru magazinele online

cargus
StirilePROTV

Cargus pune la dispoziția clienților serviciul de retur, completând, astfel, ecosistemul său de opțiuni de livrare rapidă și covenabilă dedicate comercianților online și cumpărătorilor acestora.

Noul serviciu cu valoare adăugată este disponibil în întreaga rețea națională Cargus SHIP & GO și oferă magazinelor online control în timp real asupra procesului și condițiilor de returnare, dar și mai multă flexibilitate.

Mai exact, serviciul de retur se adresează comercianților din e-commerce, oferindu-le un  pachet complet de soluții cu impact direct asupra eficienței afacerii lor și a experienței de cumpărare a clienților. Returnarea produselor achiziționate poate fi personalizată la nivelul fiecărui AWB (perioada de expirare, adresa și modalitatea de retur, adăugarea unei etichete specifice etc), astfel încât comerciantul să poată beneficia de retrururi diferențiate într-un sistem automat. Mai mult, serviciul de retur poate fi complet integrat, indiferent de platformele de e-Commerce folosite de comercianți. Magazinele beneficiază de consultanță și suport din partea echipei Cargus, astfel încât returul să poată fi folosit ca instrument de marketing și atragere de noi cumpărători.

“Fără îndoială serviciul de retur este foarte important pentru consumatori, atunci când decid să cumpere un produs online. Valoarea adăugată a serviciului de retur oferit de Cargus crește încrederea clienților într-un business online și reprezintă un avantaj competitiv pentru comercianți. Aceștia pun la dispoziția cumpărătorilor un număr mai mare de locații convenabile pentru retur, în afară de cele proprii și pot personaliza întreaga experiență, indiferent de profilul clienților, chiar și la nivel de cost. Studiile arată că un retur gratuit poate crește chiar și de 4 ori numărul comenzilor plasate de cumpărători, precizează Oana Mandicescu, Chief Sales Officer Cargus.

Citește și
p
(P) Cum să te bucuri de magia cumpărăturilor de sezon în mod responsabil și echilibrat, protejându-ți viitorul financiar

Consumatorul poate returna automat un produs achiziționat online din oricare dintre cele 2.700 de puncte SHIP & GO din rețeaua Cargus. Consumatorul are trei opțiuni de returnare a coletului, în funcție de alegerea făcută de comerciant la trimiterea coletului: folosind o etichetă de retur pretipărită asociată cu AWB-ul de trimitere, pe care o primește în pachet; returnarea rapidă cu ajutorul aplicației Cargus Mobile; generarea unui cod de retur pe site-ul Cargus. Serviciul de retur oferit de Cargus este ușor de gestionat, dar și eficient din punct de vedere cost, atât pentru comercianți, cât și pentru consumatori. Serviciul Cargus de retur prin locațiile SHIP & GO este cu până la 70% mai ieftin, comparativ cu cel la adresă.

Retururile reprezintă un factor esențial în experiența de cumpărare și loializare a clienților. Poate influența chiar și decizia de a cumpăra de la un anumit magazin online. Potrivit sondajului Eurostat din 2022 privind comerțul electronic, proporția cumpărătorilor online a crescut în UE, de la 55% în 2012 la 75% în 2022.  În aceeași perioadă, în România creșterea a fost de +41%. Potrivit aceluiași studiu, 8 din 10 cumpărători online susțin că magazinele online trebuie să-și îmbunătățească serviciile de retur, iar 9 din 10 nu mai doresc să cumpere de la comercianții care oferă o experiență de retur slabă și ineficientă.

Opțiunea de retur Cargus este un proces eficient și optimizat: un consumator poate returna un colet în rețeaua SHIP & GO în mai puțin de un minut. Serviciul de retur are o valabilitate maximă de 180 de zile.

Despre Cargus

Cu o experiență de peste 30 de ani, Cargus este prima companie de curierat de pe piața din România. În prezent, compania are peste 5.000 de angajați și colaboratori, oferă o gamă largă de servicii de curierat: livrare door-to-door, dar și prin rețeaua de livrare la domiciliu, SHIP & GO (puncte și cabinete partenere), care oferă clienților posibilitatea de a ridica sau trimite colete din peste 3.000 de puncte din întreaga țară. Cargus deține 5 centre naționale de sortare, 45 de centre operaționale și se ocupă de peste 50 de milioane de colete pe an.

Mai mult, în 2022, Cargus a fost premiat la Courier & Postal Services Business Awards for Excellence 2022, organizat de GOVNET România, cu două premii pentru cea mai impresionantă evoluție a business-ului și cea mai bună aplicație web pentru servicii de livrare.

În 2021, Cargus a achiziționat QeOPS, unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de e-fulfillment și soluții logistice personalizate din România, completându-și serviciile oferite clienților.

De la începutul anului 2019, Cargus face parte din Fondul de Investiții Mid Europa Partners, unul dintre cei mai activi investitori din România. Pentru mai multe detalii, vizitați site-ul Cargus  și pagina de Facebook

Articol recomandat de sport.ro
Reacția uluitoare a rușilor, după ce Anastasia Potapova a ales cetățenia austriacă: ”Ce a câștigat ea pentru noi?”
Reacția uluitoare a rușilor, după ce Anastasia Potapova a ales cetățenia austriacă: ”Ce a câștigat ea pentru noi?”

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
(P) Cum să te bucuri de magia cumpărăturilor de sezon în mod responsabil și echilibrat, protejându-ți viitorul financiar
(P) Cum să te bucuri de magia cumpărăturilor de sezon în mod responsabil și echilibrat, protejându-ți viitorul financiar

Fiecare sfârșit de an vine cu o perioadă intensă de cumpărături. Startul este dat de Black Friday, când reducerile și ofertele apar la tot pasul, iar tentația de a pune în coș cât mai multe produse este extrem de mare.

(P) DraculaLand – cea mai mare destinație de entertainment din Europa, la doar 20 de minute de București
(P) DraculaLand – cea mai mare destinație de entertainment din Europa, la doar 20 de minute de București

România intră pe harta marilor destinații mondiale de divertisment.  

(P) Kaufland susține prima ediție a Galei Timp pentru Bine – 300.000 de euro pentru cauze sociale și sportive
(P) Kaufland susține prima ediție a Galei Timp pentru Bine – 300.000 de euro pentru cauze sociale și sportive

Kaufland România a susținut prima ediție a Galei „Timp pentru Bine”, un eveniment caritabil ce a strâns 300.000 de euro pentru cauze sociale și sportive.  

Recomandări
Premierul României anunță că în decembrie vom avea ”foarte probabil” o nouă ”ordonanță trenuleț”: ”Nu putem fugi de asta”
Premierul României anunță că în decembrie vom avea ”foarte probabil” o nouă ”ordonanță trenuleț”: ”Nu putem fugi de asta”

Premierul Ilie Bolojan a fost întrebat, vineri, în conferința de presă pe care a susținut-o la Palatul Victoria, dacă salariul minim în România va ”rămâne înghețat” și în anul 2026.   

Căldură gratis în calorifere, trafic rutier ”ca afară” sau case pentru tineri. Ce promit candidații la Primăria Capitalei
Căldură gratis în calorifere, trafic rutier ”ca afară” sau case pentru tineri. Ce promit candidații la Primăria Capitalei

Energie termică gratis, fluidizarea traficului rutier sau locuințe pentru tineri. ȘtirileProTv.ro vă prezintă cele mai importante promisiuni electorale ale candidaților la alegerile pentru Primăria Capitalei, care sunt organizate în 7 decembrie 2025.

Ilie Bolojan, întrebat dacă o demite pe ministrul Mediului, Diana Buzoianu: ”Nu voi da azi un punct de vedere fără echivoc”
Ilie Bolojan, întrebat dacă o demite pe ministrul Mediului, Diana Buzoianu: ”Nu voi da azi un punct de vedere fără echivoc”

Premierul Ilie Bolojan a fost întrebat, vineri, într-o conferinţă de presă la Palatul Victoria, dacă o demite pe Diana Buzoianu, ministrul Mediului, pentru criza apei potabile din judeţele Prahova şi Dâmboviţa.