Anul in care am putea iesi din tara DIRECT de pe autostrada. Harta drumurilor de mare viteza

Ultimul update: Joi 01 Noiembrie 2012 15:13
Data publicarii: Marti 23 Octombrie 2012 19:33
Categorie: Financiar

Cum nu sunt suficienti bani, unele portiuni vor fi date in concesiune firmelor private, iar noi vom plati taxe cand vom circula pe acolo. Deocamdata, ne putem lauda cu o singura bucata terminata mai devreme.

O veste buna, dar foarte intarziata: pe 15 noiembrie se termina in sfarsit Autostrada Soarelui. Adica intre Cernavoda si Medgidia se va circula normal, pe ambele sensuri.

Muncitorii mai au foarte putin de munca pe Autostrada Soarelui, bucata dintre Cernavoda si Medgidia. Urmeaza sa instaleze 8 kilometri de balustrada si cateva panouri informative pentru soferi.

Cei 20 de km au costat 110 milioane de euro, iar constructorul ofera o garantie de 4 ani.

Din pacate, lipseste legatura dintre Autostrada Soarelui si autostrada Bucuresti Pitesti. Adica Centura Capitalei care sa le lege pe amandoua.

Avem insa de asteptat pana sa ajungem de la Bucuresti la Nadlac doar pe autostrada.

Unul dintre constructorii autostrazii Nadlac Arad este in mare intarziere si a fost penalizat cu aproape 1 milion si jumatate de euro. Daca nu mareste ritmul, urmatoarea sanctiune ar fi rezilierea contractului.

In aprilie 2013 avem promisiunea sa putem circula intre Lugoj si localitatea Dumbrava, dar si intre Orastie si Sibiu. Pentru cea mai grea parte, intre Sibiu si Pitesti nu s-a facut inca nici studiul de fezabilitate.

In aceste conditii avem astazi un record absolut pentru Romania. Am reusit sa construim inainte de termen 9 kilometri de autostrada dintre Timisoara si Lugoj. Restul santierelor, Dumnezeu cu mila, ca oamenii nu se grabesc sa sa respecte termenele.

"Minunea" de pe Timisoara - Lugoj. Cel mai nou segment de autostrada din Romania, predat "la cheie"

Primarul general al Capitalei, Gabriela Firea, participă la inaugurarea noului Centru de Management al Traficului, la sediul primăriei din București

Firmele Primăriei Capitalei vor avea peste 8.400 de angajaţi. Ce sume vor gestiona

Facturi RADET cu aproape 50% mai mari pentru firmele din Bucureşti

Târg de toamnă la Alba-Iulia. Cât de mult s-au scumpit fructele şi legumele

Greșelile care îi bagă rapid în faliment pe cei care își deschid o cafenea

Lovitură pentru Uber. De ce a pierdut licența de a opera în Londra

Colosul cu picioare de lut. A doua economie a lumii, pericol iminent de prăbușire

curte

Decizie istorică a Curții Europene de Justiție, privind creditele în monede străine

Europenii îmbogățiți peste noapte. Țara în care fiecare cetățean deține 200.000 dolari

Efecte nefaste. Ce se va întâmpla dacă toate contribuțiile vor trece la angajat

Ministrul Finanțelor, după ce a introdus supraacciza: ”Nu am urmărit care e prețul la pompă”

Guvernul vrea să îi oblige prin lege pe angajatorii din mediul privat să nu scadă salariile brute

Lidl face o mișcare surpriză în România: deschide primul magazin de haine