Industria hotelieră, în plină ascensiune. Tinerii, principalii turiști
Industria hotelieră mondială este pe val. Numărul rezervărilor a crescut în ritm accelerat în ultimul an şi jumătate.
Şi hotelierii ştiu cui trebuie să mulţumească - tinerilor care preferă să călătorească, în loc să strângă bunuri materiale sau să facă economii.
În plus, pentru că economia o duce mai bine, a crescut şi numărul deplasărilor în interes de afaceri.
Un hotel, deschis în această vară în Beverly Hills, a primit până acum neaşteptat de mulţi oaspeţi.
Şi nu este singurul în această situație. Industria hotelieră americană o duce tot mai bine.
Și numărul turiştilor a început să crească, încă de la mijlocul anului trecut, nu doar în Statele Unite, ci şi în Europa şi Asia.
Luc Delafosse, director Waldorf Astoria Beverly Hills: "Hotelurile din toată lumea o duc foarte bine. Asta se datorează faptului că tot mai mulţi oameni vor să călătorească. Vorbim despre o nouă modă, oamenii călătoresc tot mai mult şi vor continuă să o facă şi în viitor."
Statisticile arată că, mai nou, tinerii preferă să îşi cheltuiască banii pe călătorii, în loc să işi cumpere diverse bunuri sau să economisească. Cum pretenţiile lor la capitolul servicii sunt tot mai mari, hotelurile au fost nevoite să facă modificări.
Luc Delafosse, director Waldorf Astoria Beverly Hills:"În mod clar, trebuie să le identificăm aşteptările înainte de şedere. Şi trebuie să ne pregătim pentru a le oferi o experienţă care să le atingă sau chiar să le depăşească aşteptările."
Iar tehnologia vine în ajutorul hotelierilor.
Javad Hatami, reprezentant OptiShower:"În zece ani, oaspetele va ajunge la hotel şi va alege dacă merge la recepţie sau se cazează online. Cheia camerei va fi pe telefonul inteligent. Profilul lor ne va spune ce preferinţe are. În cameră va avea temperatura pe care el o preferă."
Gadgeturile îşi fac deja tot mai des apariţia în hoteluri, fie că vorbim despre asistentul de recepţie, care ştie 37 de limbi şi traduce aproape simultan sau despre aplicaţia care le spune oaspeţilor câtă apă şi câtă electricitate consumă. Astfel, cei cu preocupări ecologiste pot face economie. Și hotelul îi va recompensă oferindu-le gratuit cafeaua sau micul dejun.