Hotelurile de pe Litoral speră că vor avea şi mai mulţi turişti anul acesta. Cum s-au pregătit
Vremea prietenoasă mişcă lucrurile la malul mării. Foarte multe hoteluri au intrat în reparaţii. Se renovează camerele, sălile de mese, recepţia, dar şi sălile de conferinţe, care sunt închiriate pentru diverse evenimente.
Patronatele din domeniu estimează că numărul turiştilor care se vor caza pe litoralul românesc va fi mai mare cu 10% anul acesta faţă de 2019.
În realitate mai sunt doar trei luni până la deschiderea sezonului, în luna mai.
Alegeri 2024
12:32
Cine poate deveni președintele României. Ce prevede Constituția
11:25
Cum și unde pot vota românii la alegerile prezidențiale. Ce trebuie să ai la tine când mergi la secția de vot
22:40
Ce a răspuns Nicolae Ciucă la întrebarea dacă a scris versurile manelei ce i-a fost dedicată de Dani Mocanu
22:10
„Cine poate să-l oprească pe Simion”. CTP: „În acest tur 1, fiecare candidat va fi pe barba lui, mai puțin dna Lasconi”
Lahme Bolat, manager hotel Mamaia: "Facem modernizări, amenajări interior-exterior, modificări începând de la gresie, faianţă, zugravit, terasa se schimbă în totalitate, pe partea de exterior pe grădina, tot ceea ce se poate în sezonul rece şi pe timp de primăvară cu flori şi tot ceea ce trebuie".
Un alt hotel a renovat anul trecut camerele, apartamentele şi recepţia, iar asta s-a văzut în încasări.
Ionuţ Puznava, manager hotel: "Anul acesta ne gândim să ne extindem pe partea de Săli de conferinţe şi evenimente"
Nicolae Bucovala, prim-vicepreşedinte FPTR: "Cererile sunt foarte mari, noi speram la un sezon mult mai bun şi la fel de bine speram că undeva la 1 mai litoralul să se cam epuizeze ca vânzări dacă merge aşa cum este acum"
Investiţiile cresc numărul turiştilor romani, care aleg o vacanţă mai aproape de casă, în condiţii pe care le găseau până nu demult doar peste hotare. Pentru a-i atrage şi pe străini însă, e nevoie de o promovare mai bună a României ca destinaţie turistică, spun cei din domeniu.
Cristian Barhalescu, director agenţie de turism: "România ca destinaţie trebuie să se promoveze pe pieţele externe şi să fie în măsură să îi aducă pe turişti şi asta se face cam cu un an înainte. Dacă te-ai pregătit bine în 2020, ai turişti în 2021 ".
Anul trecut, numărul turiştilor străini a fost sub 5% din totalul celor care au cumpărat sejururi pe litoralul nostru.