Timisoara este promovata pentru a deveni Capitala Culturala Europeana prin… afise publicitare
In lipsa unei strategii de promovare mai ample si mai inovative a orasului si a evenimentelor culturale, in lupta pentru dobandirea titlului de Capitala Culturala Europeana Timisoara este promovata prin afise publicitare.
Reprezentantii Asociatiei Timisoara Capitala Culturala Europeana au semnat contracte cu mai multe agentii pentru ca evenimentele culturale ce vor avea loc in orasul de pe Bega sa fie promovate in alte orase din tara. Este vorba de Bucuresti, Sibiu, Oradea, Deva, Arad, Lugoj si Resita, unde in total vor fi afisate 40 de astfel de bannere publicitare. Bugetul total al acestui proiect este de 400.000 de lei.
Pe aceste reclame vor fi afisate de acum pana la sfarsitul anului, anunturi despre Festivalul de Opera si Opereta, Street Art, Plai, Festivalul Simultan, Festivalul Baroc si Eurothalia. Criteriile in functie de care au fost alese aceste evenimente au fost in functie de potentialul de crestere, au fost alese evenimente de traditie in Timisoara, precum si cele care se caracterizeaza prin ceva inedit.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Simona Neumann, directorul executiv al Asociatiei Timisoara Capitala Culturala Europeana : “Astazi am lansat proiectul de promovare al Timisoarei, in contextul candidaturii pentru titlul de Capitala Europeana a Culturii in 2021. Este vorba de un proiect pe care l-am conceput in seria de evenimente care se vor derula de acum acolo, in vederea promovarii candidaturii, in vederea promovarii ofertei culurale, atat in orase din Romania, cat si din strainatate”
Primul eveniment care a fost promovat prin aceasta metoda este festivalul JazzTM.
Viceprimarul Dan Diaconu a afirmat ca a incercat sa obtina spatiu publicitar si in Cluj, insa s-a lovit se refuzul agentiilor. Asta chiar daca in urma cu doi ani, Primaria Clujului a obtinut in Timisoara, printr-o agentie, spatiu pentru a promova un eveniment cultural din Cluj.
Pe langa aceasta strategie de promovare, reprezentantii Asociatiei Timisoara Capitala Culturala Europeana au anuntat ca mai au alte doua proiecte, unul in valoare de 63 de mii de lei si altul in valoare de 34 de mii de lei. Detaliile despre acestea, insa, sunt tinute secrete.
O alta asociatie din Timisoara se implica in lupta pentru ca orasul de pe Bega sa castige Titlul de Capitala Culturala Europeana. Este vorba despre Asociatia Pro Philharmonica, asociatie care va realiza un film de promovare a orasului la sfarsitul verii: Timisoara First Date.
Dan Diaconu, viceprimarul Timisoarei: “E un film care din cate stiu se va turna la sfarsitul lunii august, inceputul lunii septembrie. Filmul este implementat de catre Asociatia Pro Philharmonica si regizorul este Alex Mihaescu, vocile le apartin lui Marcel Iures si Medeei Marinescu, iar actorii sunt locali, doi tineri. Bugetul filmului este de 150.000 de lei plus bani care provin si de la alti sponsori”.
Inscrierile pentru titlul de Capitala Culturala Europeana in 2021 sunt deschise pana in octombrie 2015, in 2016 vor fi verificate dosarele, iar in 2017 vor fi anuntate orasele castigatoare.
Sursa: Pro TV
Etichete: 2021, promovare, primaria timisoara, asociatie,
Dată publicare:
11-07-2013 13:07