Vedeta la 18 ani pe internet, mai populara decat Lady Gaga sau revista Vogue. Cum a reusit sa atraga 5 milioane de fani
Un hobby care a debutat la varsta de 14 ani a ajutat o fata din California, acum la 18 ani, sa devina mai populara decat multe alte celebritati din domeniul muzicii sau al modei.
Este vorba despre Bethany Mota, care si-a castigat aceasta celebritate postand inregistrari despre cumparaturi pe canalul sau de Youtube. Conform International Business Times, adolescenta are acum peste 5 milioane de abonati la canalul sau de Youtube, mai mult decat Lady Gaga, iar pe Instagram are 2,2 milioane de "urmaritori" - mai mult decat Vogue, Elle, Marie Claire, Glamour si Cosmo la un loc.
Video-urile lui Mota se numesc "hauls", iar utilizatorii online pot vedea ce cumparaturi face ea pe la diverse mall-uri.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
"Hey, eu sunt Bethany. (Imi poti spune Beth) si sunt o adolescenta din California. Eu fac inregistrari video despre coafuri, machiaj, moda si in general despre tot ce imi place. Sper ca acest canal al meu va reusi sa puna un zambet pe chipul tau si sa-ti ofere niste idei cool" - spune ea pe unul dintre site-urile sale de socializare.
Conform Business Insider, Mota, careia ii placea sa urmareasca videouri de pe Youtube in timpul liber, a descoperit placerile acestei platforme de video-sharing dupa ce un prieten a inceput sa o atace pe internet.
"N-am vrut sa mai vorbesc cu nimeni. N-am vrut sa mai ies din casa. Youtube era pentru mine un fel de refugiu si nu prea mai imi pasa ce crede lumea despre mine", a povestit tanara.
Succesul lui Beth s-a concretizat intr-un parteneriat cu retelele de magazine de haine si accesorii Forever 21, JC Penny si Aeropostale, care au numit o intreaga linie de haine dupa aceasta senzatie a Youtube-ului.
Sursa: International Business Times
Etichete: youtube, tineri, adolescent,
Dată publicare:
20-01-2014 10:06