Savantii americani lanseaza o ipoteza uluitoare privind viata pe alte planete. "NASA se insala"

planete

Un nou studiu contrazice afirmatiile NASA privind viata pe alte planete. Ipoteza unor oameni de stiinta ne va face sa privim cu totul altfel Pamantul si variatele forme de viata de aici.

Doi oameni de stiinta de la Universitatea Princeton sustin ca teoria lansata de NASA, care vorbea de miliarde de planete care ar putea sustine forme de viata este de fapt numai “o gandire optmista” (wishful thinking).

Savantii afirma ca este foarte posibil ca Terra sa fie o exceptie, “o aberatie”, unde viata s-a dezvoltat anormal de repede, in timp ce pe alte planete nu exista nici macar forme primitive de viata.

Imaginile care te vor face sa-ti doresti sa locuiesti in spatiu! Pamantul asa cum NU l-ai mai vazut niciodata

“Fosilele foarte vechi care au fost descoperite pe Pamant au sugerat ca viata este ceva comun in Univers, din moment ce aici a aparut atat de curand dupa formarea planetei. Dar ce stim despre planeta noastra nu se poate aplica si pe alte planete”, sustin astrofizicienii Edwin Turner si David Spiegel.

Marte
Descoperire epocala. Savant de la NASA: Sunt 99% sigur ca exista viata pe Marte

“Aceste idei optimiste privind Universul plin de viata se bazeaza de fapt numai pe supozitii, pe nimic concret”, continua ei, citati de Daily Mail.

Pentru ca afirmatiile privind larga raspandire a formelor de viata in Univers sa fie corecte, ar trebui sa avem dovada clara a existentei acesteia pe mai multe planete, nu doar pe Terra.

Nici descoperirea recenta a unor planete indepartate, foarte similar cu Pamantul, botezate "super-Terre", nu inseamna ca acestea ascund forme de viata.

Imagini uluitoarede la granita atmosferei terestre. Uite cum se vede Tamisa din stratosfera – VIDEO

“Noi doar proiectam asupra lor cunostintele si asteptarile noastre”, explica Spiegel.

NEWS ALERT Veste uriașă pentru Simona Halep!
Anuntul socant al medicilor, dupa ce au consultat-o pe femeia care poarta 9 copii in pantece

O femeie din Mexic a aflat ca poarta in pantece 9 copii, in urma unui examen medical. Potrivit postului Televisa, viitoarea mamica ar astepta sase fetite si trei baieti. O noua consultatie i-a dat insa acesteia viata peste cap.

Descoperire epocala. Savant de la NASA: Sunt 99% sigur ca exista viata pe Marte

Un savant de la NASA, care a reanalizat probele martiene recoltate in 1976 de sonda spatiala Viking 1, a declarat ca este "99% sigur" ca exista viata pe Marte.

A fost descoperit un monument pe Marte. FOTO ULUITOARE

Astronomi amatori au descoperit un monument pe suprafata Planetei Rosii.

Întâlnire de taină la Damasc. Presa din Siria: Șeful Serviciului Secret din România, față în față cu Bashar al-Assad

Un diplomat european a dezvăluit, miercuri, pentru Syria TV, că Serviciului Secret din România a vizitat Siria și s-a întâlnit cu președintele Bashar al-Assad și cu directorul serviciilor de informații siriene, Hossam Luke.

Tehnologia care poate apăra România în cazul unui atac cu rachete balistice. A fost testată cu succes de Israel și SUA

Israelul și Statele Unite au folosit pentru prima oară într-o situație reală interceptoarele de rachete balistice împotriva proiectilelor lansate de Iran.

România, mamă vitregă pentru elevi. „Masa caldă” e, de fapt, rece în peste 60% din cazuri. Nu toți copiii o primesc

"Masa caldă" în școli este în peste 60% din cazuri un sendviș sau un pachet cu hrană rece. Programul național funcționează doar într-o treime dintre școlile alese de Ministerul Educației, care dă vina pe incompetența autorităților locale.