O credeau disparuta de mai bine de 60 de ani. Cum arata caprioara cu colti, fotografiata in Afganistan. FOTO

caprioara

O organizatie din Marea Britanie care lupta pentru conservarea vietii salbatice a dezvaluit ca o specie de caprioara, despre care se cerdea ca a disparut in 1948, traieste inca. De cinci ori a fost vazuta o astfel de caprioara.

Dupa mai bine de 60 de ani in care s-a crezut ca specia de caprioara cu colti a disparut, aceasta si-a facut aparitia din nou,

Ultima data fusese vazuta de cercetatori olandezi in Afganistan. Se inatampla in 1948. Insa, un studiu publicat recent de Wildlife Conservation Society a dezvaluit ca aceasta inca traieste in Nord-Estul Afganistanului.

Oamenii de stiinta au descoperit un mascul, dar si o femela, alaturi de puiul ei.

"Caprioara de mosc din Afganistan traieste inca. (...) Speram ca situatia se va stabiliza in curand, pentru a permite cercetatorilor de la Wildlife Conservation Society si partenerilor locali studierea conditiilor de conservarea ale acestei specii", a spus Peter Zahler, co-autorul studiului publicat recent.

dinozaur
Descoperire uriasa, la propriu, facuta de un paleontolog, in Argentina. Animalul cantarea 65 de tone
Ce au păţit poliţiştii care l-au lăsat pe Vlad Pascu să conducă drogat
FOTO Cum a fost surprins Dani Alves la trei zile după ce a ieșit din închisoare
O specie de dinozaur carnivor, stramos al lui Tyrannosaurus Rex, a fost descoperita in Venezuela

Ramasitele unui dinozaur carnivor apartinand unei specii necunoscute pana in prezent au fost descoperite in vestul Venezuelei, potrivit unei cercetari publicate miercuri in Royal Society Open Science.

Cercetatorii de la Universitatea Philadelphia au dezvaluit zilele trecute detalii despre o noua specie de dinozaur, descoperita in Argentina.

Creaturile care schimba tot ce se stia despre viata pe Pamant. Ar putea fi vechi de jumatate de MILIARD de ani

Au forma de ciuperca, dar consistenta de meduza. Traiesc in ocean si nimeni nu stie cu ce se hranesc. Este vorba de doua specii de vietati misterioase gasite de oamenii de stiinta danezi.

Explozie la Rafinăria Petromidia. A fost activat Planul Roșu. Nu sunt victime | VIDEO

O explozie a avut loc, vineri dimineață, la Rafinăria Petromidia. La nivelul județului Constanța a fost activat Planul Roșu de Intervenție.

Primele imagini din locul în care a căzut o dronă militară în Brăila. Localnicii au filmat-o când a trecut peste casele lor

Este alertă în Brăila, după ce o dronă militară s-ar fi prăbușit joi seară pe un câmp, la aproximativ 15 kilometri de oraș, în Insula Mare a Brăilei.

România, în Schengen aerian și maritim, din 31 martie. Se schimbă regulile pe toate aeroporturile. Cine nu poate părăsi țara

A început numărătoarea inversă până la intrarea României în spațiul Schengen aerian și maritim. În noaptea de sâmbătă spre duminică se vor schimba regulile, iar autoritățile fac ultimele pregătiri.