Fenomenul neobișnuit care a uimit internetul. Care este explicația

Mlastina Curcubeu SUA - 3

Un fenomen surprins de un cuplu de americani a impresionat internetul, relatează BBC.

Brent Rossen și prietena lui se plimbau într-un parc din statul american Virginia când au surprins în imagini un fenomen natural neobișnuit - o mlaștină în culorile curcubeului.

Sursa foto: Reddit/ Brent Rossen

Imaginea publicată pe rețeaua socială Reddit a strâns zeci de mii de aprecieri. ”Eu și prietena mea mergeam prin pădure săptămâna trecută când am văzut o mlaștină curcubeu” a scris Brent în mesaj.

Care este explicația pentru această apariție, s-au întrebat sute de oameni.

Jeff Ripple, un expert, a explicat pentru BBC cum se formează fenomenul. ”Reflexiile de curcubeu care apar ca un film subțire pe suprafața unei bălți sau a unei mlaștini sunt rezultatul eliberării unor uleiuri naturale în urma descompunerii vegetației sau a proceselor biologice prin care bacterii anaerobe reduc fierul din sol.”

Potrivit acestuia, apa trebuie să stea liniștită pentru perioade lungi de timp ca acest curcubeu să se formeze. Dacă adie vântul și apă este pusă în mișcare se distruge.

În urmă cu un an un inginer pensionar a fotografiat același fenomen în Tallahassee, Florida.

NASA se pregătește intens pentru prima deviere a unui asteroid. Evenimentul va putea fi urmărit în direct

Se fac pregătiri intense la NASA pentru prima deviere a unui asteroid. În acest proiect s-a implicat și Agenţia Spaţială Română.

Cea mai clară imagine a planetei Neptun din ultimii 30 de ani. Se văd inclusiv inelele

NASA prezintă o imagine uimitoare a planetei Neptun. A fost realizată de telescopul spațial James Webb, cel mai performant care există.

Primele imagini cu planeta Marte surprinse de telescopul spațial James Webb. Ce a descoperit NASA cu ajutorul lui. FOTO

Telescopul spațial James Webb de la NASA a surprins primele imagini și spectre ale planetei Marte.

Aliaţii lui Putin, îngrijoraţi de „excesele” mobilizării militare. Reacții virulente din parlamentul Rusiei

Şefii celor două camere ale parlamentului rus cer oficialilor regionali să ţină situaţia sub control şi să rezolve rapid „excesele” care au alimentat furia publică generată de mobilizarea soldaților în război.

Lovitură de stat militară în China şi arestarea lui Xi Jinping, zvonurile infirmate care au dat Beijingul peste cap

Preşedintele chinez Xi Jinping a ajuns sâmbătă în centrul atenţiei pe Twitter după relatări nefondate că el s-ar afla în arest la domiciliu în timp ce în China ar fi în desfăşurare o lovitură de stat militară.

Mobilizarea lui Putin. Recruți beți, întinși pe bănci și care refuză ordinele superiorilor | VIDEO

Noi clipuri video au fost postate pe rețele sociale, în care se presupune că recruții ruși sunt beți sau au un comportament teribilist față de superiorii din armata lui Putin.