S-a lăsat să moară "în numele ştiinţei" după ce a fost muşcat de un şarpe

Karl P. Schmidt
youtube.com

Un om de știință, care a fost mușcat de un șarpe veninos, a refuzat să primească ajutor medical, preferând să scrie simptomele într-un jurnal până când a murit.

Karl P. Schmidt a fost mușcat de o reptilă și a experimenta pe propria-i piele un proiect științific. Experimentul a avut loc pe data de 25 septembrie 1957, în Chicago.

În timpul unei discuții cu colegul său de laborator, cercetătorul a fost mușcat de degetul mare de unul dintre șerpii pe care îi studia.

Ceea ce nu știa cercetătorul este că veninul provenea de la un șarpe Boomslang mortal. Schmidt nu a considerat întâmplarea ca fiind una gravă și a ignorat avertizările colegului său. În plus, acesta și-a notat fiecare simptom într-un jurnal.

În acel jurnal cercetătorul a notat fiecare simptomă pe care a simțit-o: grețuri, vărsături, toate înainte de-a se sufoca. Cercetătorul a murit în urma unui unei hemoragii interne.

Cutremur
Primul laborator de cercetare a cutremurelor de suprafață din România
Cum a ajuns Petre Roman inculpat în Dosarul Mineriadei din 1990: „în subsolul Universității s-au găsit 22 de arme cu glonț; la sediul PNȚCD, substanțe halucinogene și materiale legionare”

Cei de la Science Friday au reconstituit, prin intermediul unui video, fragmentele din jurnalul cercetătorului, imediat după ce a fost infectat cu venin.

A doua zi după ce a luat micul dejun, cercetătorul a început să se simtă din ce în ce mai rău. În acel moment, colegul său a cerut ajutorul unui medic, însă nu s-a mai putut face nimic pentru el, întrucât acesta era „incapabil să vorbească sau să răspundă”. Încercările medicilor de a-l resuscita au fost zadarnice.

În urma autopsiei, medicii au descoperit că a fost ucis „din cauza veninului cauzat de o mușcătură de șarpe.”

NEWS ALERT Apare un nou stadion de 5 stele în România! Guvernul aprobă azi toate actele
Robotul care poate depista dacă cineva suferă de boli neuropsihice

Robotul Ludwig ar fi capabil să recunoască dacă o persoană suferă de depresie sau de Alzheimer.

Primul laborator de cercetare a cutremurelor de suprafață din România

Fenomenul Izvoarele, cum au fost numite sutele de mişcări ale pământului produse în satul din Galaţi, va da naştere primului laborator de cercetare a cutremurelor de suprafaţă din România.

Descoperirea facută de cercetători sub stratul de gheață din Antarctica: E cea mai vastă de pe planetă

Oamenii de știință au descoperit cea mai întinsă regiune vulcanică de pe Pământ, sub suprafața vastă a stratului de gheață care acoperă vestul Antarcticii.

Petre Roman, în fața procurorilor. Este informat oficial despre punerea sub acuzare în dosarul mineriadei din 1991

Petre Roman a ajuns joi la sediul Parchetului General, ca să ia la cunoştinţă că a fost pus din nou sub acuzare în dosarul Mineriadei din iunie 1990. Roman a fost premierul României între 1989-1991.

Pun capăt războiului și acceptă pacea, cu o condiție. Ce a cerut Hamas ca să oprească luptele cu Israelul

Un oficial de rang înalt din Hamas a declarat pentru AP că grupul islamist militant este dispus să accepte un armistițiu de cinci ani sau mai mult cu Israelul.

Peste 60% dintre români ar fi de acord cu votul obligatoriu, cu 20% mai mulți decât în 2014. Care este motivul. Sondaj INSCOP

Peste 60% dintre români sunt de acord cu votul obligatoriu, argumentând că o prezenţă mai mare la vot poate schimba lucrurile în bine, conform unui sondaj realizat de INSCOP la comanda News.ro.