Calitatea ascunsă care ne face mai atractivi în ochii celorlalți. Concluziile surprinzătoare ale unui studiu

intalnire

Știința a stabilit care este principala calitate la care suntem atenți atunci când ne căutăm un partener de viață. În mod surprinzător, nu este vorba despre aspectul fizic sau de umor, ci despre blândețea de care dăm dovadă în relațiile interumane.

„Prosocialitatea, datorită rolului său esențial în relațiile umane, influențează în mod unic evaluările atractivității fizice”, explică cercetătorii de la Universitatea Tel Aviv care au făcut un studiu pe această temă, notează Daily Mail.

Studiile anterioare au scos la iveală o serie de factori care influențează frumusețea fizică. Printre aceștia se numără simetria facială, cochetăria și încrederea în sine. Cu toate acestea, până în prezent, impactul bunătății asupra frumuseții fizice a fost în mare parte neexplorat.

„Într-o societate care prețuiește aspectul, înțelegerea factorilor care influențează evaluarea frumuseții este importantă”, au subliniat oamenii de știință.

„Am examinat modul în care prosocialitatea - definită ca acțiuni care aduc beneficii celorlalți, cum ar fi cooperarea și bunătatea, afectează evaluarea frumuseții”, au explicat cercetătorii.

A murit omul de afaceri Sever Mureșan. Ce decizie a luat familia înainte de decesul fostului milionar

În studiu lor, cercetătorii au efectuat o serie de experimente care au implicat un total de 4 192 de participanți. Participanților le-au fost prezentate fotografii ale unor bărbați sau femei zâmbitori, alături de descrieri ale acestora.

Descrierile includeau diferite atribute, cum ar fi lucrul la o cantină pentru săraci (indicând faptul că persoana era amabilă), umorul și inteligența. După ce participanții au văzut imaginile și descrierile, aceștia au fost rugați să evalueze cât de atrăgătoare li se păreau persoanele din fotografii. Rezultatele au arătat că, în toate experimentele, persoanele prosociale au fost evaluate ca fiind mai frumoase fizic.

În mod surprinzător, cercetătorii au constatat, de asemenea, că proscialitatea a avut un efect mai mare asupra frumuseții decât umorul sau inteligența.

„În timp ce alte trăsături de personalitate au meritele lor, acest studiu demonstrează că prosocialitatea influențează semnificativ evaluările frumuseții mai mult decât alte trăsături pozitive, cum ar fi umorul sau inteligența”, a explicat echipa.

Trauma căpitanului adversarei de joi a FCSB-ului: a supraviețuit accidentului care i-a ucis doi colegi și a mutilat altul
Pământul ar urma să fie lovit în următoarele ore de o furtună geomagnetică. Ce spun oamenii de știință

Pământul ar urma să fie lovit de o furtună geomagnetică în jurul orei 19:00 (ora României), după ce soarele a lansat un val de plasmă și particule de înaltă tehnologie încă de duminică, scrie Daily Mail.

Un studiu asociază utilizarea timpurie a antibioticelor cu creşterea comportamentelor agresive

Un nou studiu realizat de cercetători israelieni şi finlandezi sugerează o legătură între expunerea timpurie la antibiotice şi o agresivitate crescută mai târziu în timpul vieţii, a anunţat miercuri Universitatea Bar Ilan din Israel, informează Xinhua.

Au plantat o sămânță veche de 1.000 de ani, iar ce a ieșit este surprinzător. A deslușit un mister din Biblie. FOTO

Oamenii de ştiinţă au readus la viaţă o sămânţă misterioasă, veche de 1.000 de ani, descoperită în deşertul Iudeei, iar arborele care a crescut din ea ar putea aparţine unei descendenţe pierdute, menţionată în Bibblie, transmite marţi Live Science.

Klaus Iohannis a pierdut definitiv, în Justiție, o casă din Sibiu și ar putea fi pus să dea înapoi bani obținuți din chirii

Președintele Klaus Iohannis a pierdut definitiv o casă din Sibiu, în urma unei decizii a Curții Supreme. În paralel, șeful statului pierde și un spațiu comercial de pe urma căruia a încasat 260.000 de euro.

Casa Verde 2024. Începe procesul de înscriere pentru Casa Verde Fotovoltaice. Calendarul și ghid pentru cei interesați

Programul Casa Verde 2024 pentru persoanele fizice va începe vineri, 27 septembrie. Au mai rămas doar câteva zile până la startul înscrierilor pentru programul Casa Verde finanțat de Administrația Fondului pentru Mediu.

PIB a crescut de 2,5 ori din 2008 până azi dar numărul salariaților e la fel. Câți români duc, de fapt, în spate economia

De la un PIB de circa 139 de miliarde de euro în 2008 (înainte de recesiunea severă din 2009 - an electoral) România a ajuns la unul de peste 350 de miliarde de euro. Din păcate creșterea fulminantă nu s-a tradus în noi locuri de muncă.