Suntem campioni in Est la analizat cratere. Ca de asfaltat....
In tara recordurilor negative, chiar si gropile au ceva special. Ca nu avem bani sa carpim drumurile nationale este bine stiut, dar la analizat cratere suntem campioni in estul Europei.
Cel mai performant utilaj de scanat drumurile, cu laser, a ajuns si in Romania. Si ne-a dat o explicatie stiintifica, pentru asfaltul nostru gaurit: folosim bitum de slaba calitate si il turnam prost, dar ne platim constructorii regeste. Iar ei ne lasa o colectie de gropi, in care ne rupem masinile.
Din spate arata ca o duba, insa cand te apropii vezi de ce valoreaza mai mult decat un Maybach. Este vorba despre un instrument sofisticat cu laser care scaneaza drumul in miscare. Din pacate nu poate decat sa ne confirme ceea ce vedem cu ochiul liber. Cat de proaste sunt drumurile noastre.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Nu a aterizat din cosmos, ci din Australia, unde a fost produs si apartine Centrului de Studii Tehnice Rutiere. Adica statul are la indemana o unealta ultra-performanta ca sa verifice lucrarile de miliarde de euro pe care le deconteaza, iar in doi- trei ani se dovedesc unele de mantuiala.
Unde inginerii vad simple defecte, soferii vad paguba, nervi si timp irosit.
Dovezi suficiente pentru ca statul sa fie mai sever cu acei constructori care ne carpesc soselele in loc sa le faca trainice.
"Exista si situatii in care cerem reparatii in garantie. Pe DN1 lucrarea nu este inca receptionata si vor trebui sa repare", sustine FLORIN DASCALU - director intretinere CNADNR.
Din pacate, cu o singura masina nu poti face din Romania, Germania.
In loc sa respecte compozitia, temperaturile si grosimile din contracte, drumarii fura la reteta dupa care astern prost un material care ajunge prea rece pe santier unde oricum muncitorii se plictisesc.
Din pacate nu poti avea pretentii exagerate intr-un an in care compania de drumuri are un sfert din banii necesari pentru peticit. Asa ca mai bine incercati sa memorati gropile de pe traseul zilnic. Si maine vor fi tot acolo.