Eveniment marca "The One". Reduceri de 50 la suta si program prelungit la magazine, pe Dorobanti
Vineri noapte a fost un adevarat rasfat pentru doamne, in Capitala. Magazinele cu pretentii din Dorobanti, ceasornicariile si cofetariile au fost deschise, ca niciodata, pana la miezul noptii.
Si au avut si reduceri de pana la 50 la suta. Revista "The One" a dedicat acest eveniment pasionatelor de shopping.
Maratonul cumparaturilor de noapte a inceput printr-un flash mob plin de energie.
Alegeri 2024
07:17
Ghidul alegătorilor români din diaspora. 950 de secţii organizate în străinătate sau prin corespondenţă
07:13
LIVE TEXT Alegeri prezidențiale 2024 | A început votul în diaspora: Cum poți vedea cea mai apropiată secție de votare
06:56
Alegeri prezidențiale 2024. A început votul în diaspora. Țara în care a fost deschisă prima secție
21:26
Nicuşor Dan: Votul meu în primul tur va fi pentru Nicolae Ciucă sau Elena Lasconi
Andreea Esca: "Ne-am gandit sa facem un flash mob ca sa deschidem aceasta seara, pentru ca ne-a placut intotdeauna, am vazut prin tarile si prin toate locurile si am zis ca ar fi frumos sa facem si noi ceva. Ne bucuram ca nu mai ploua, asa ca e multa lume pe Dorobanti".
Dansul a fost doar incalzirea pentru noaptea lunga de cumparaturi pe Dorobanti.
Cum sa nu pleci din magazin cu bratul plin de haine, cand toate sunt reduse cu 50 la suta?
O tanara si-a cumparat un costum, sacou si fusta, o salopeta, o rochie, o pereche de pantaloni. La final, trage linie si inca are zambetul pe buze. Toate au costat-o 2.885.
"Nu am venit pentru reduceri, ci pentru faptul ca e deschis foarte tarziu si eu sunt foarte ocupata si nu as fi avut timp sa vin pana in ora 21:00 si lucrul acesta imi face mare placere", a spus o femeie.
Dupa o prima runda de cumparaturi, a fost binevenit popasul la o ciocolata sau o inghetata. Mai ales ca doamnele au avut parte si de-o surpriza: o sedinta de machiaj profesionist, pe gratis.
La o ceasornicarie cu pretentii, managerul le-a aratat clientilor ce se intampla intr-un asemenea atelier. Asa ca ceasornicarul s-a instalat pe trotuar, in fata magazinului.
Revista "The One" a dedicat noaptea pasionatilor de shopping, care n-au fost deloc putini. De la 8:00 seara si pana la miezul noptii, magazinele de pe Dorobanti au fost pline.