Dulceata romaneasca, produs de succes la salonul de delicatese de la Paris. Costa 365 euro borcanul
Prezentate intr-o formula de lux, dulceturile Transilvaniei, atat de apreciate de printul Charles, au cucerit Parisul, la un salon international de produse rafinate.
Costa 365 de euro bucata, exact cate zile de truda si soare sunt intr-un an.
Recipientele sunt lucrate cu migala, de artisti in sticlarie si in arta bijuteriei, si fiecare este asezat intr-o rama de lemn, alaturi de o lingurita de argint, ca la marile curti boieresti.
Dulceata din fructe de padure, dar si din faimosul rubarbar de la Saschiz ori Viscri, l-a cucerit de cativa ani pe printul Charles.
Iar mierea din florile salbatice, crescute prin pajistile si livezile Transilvaniei, a poposit de mult pe mesele de la curtea Angliei.
Iata ca o fundatie a reusit sa atraga atentia asupra dulceturilor parfumate din zmeura si mure chiar si celor mai pretentiosi degustatori, la Paris. Iar modul de prezentare e de mare clasa.
Editia este limitata: vor fi doar 1001 de produse, ca in basmele orientale.
Un artist sticlar a creat, in fabrica lui de langa Sibiu, recipiente unicat.
Intr-un astfel de vas fructele par si mai savuroase. Minunate sunt si linguritele din argint masiv, produse in atelierul unui bijutier din Turda.
Primul recipient a fost cumparat de un avocat englez care locuieste la Paris de cativa ani si e hotarit acum sa isi petreaca o vacanta si in Transilvania.
Fundatia vrea sa realizeze, in curand, si amfore din sticla, pentru siropuri naturale din fructe. Iar pentru fiecare vanzare s-a angajat sa planteze cate 5 stejari.