Concediile tot mai scurte sau inexistente au lovit in produsele de sezon
Se apropie toamna, iar rafturile magazinelor sunt inca pline de costume de baie, genti de plaja si lotiuni bronzante. Deja comerciantii isi pun mainile in cap: castigurile le-au scazut in medie, fata de vara trecuta, cu 25 de procente.
Cremele cu protectie solara sunt primele care au disparut de pe lista de prioritati. Femeile nu s-au mai indurat sa dea zeci de lei pentru un tub, iar decizia s-a simtit direct in buzunarele comerciantilor.
Din pacate, multi au ignorat faptul ca radiatiile ultraviolete sunt tot mai puternice si creste astfel riscul aparitiei unui cancer de piele. Bun, si daca totusi lotiunea de anul trecut a expirat, cum se protejeaza oamenii de soare in aceasta vara? Unii cu ulei de masline, altii cu bere.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Tot la capitolul produse de sezon ocolite de romani intra si costumele de baie. Se apropie toamna, iar magazinele sunt pline de colectiile pentru vara.
Geamantanul. Iata un alt obiect pe care multi si-l achizitionau in fiecare vara sau cel mult la doi-trei ani. Acum nu s-a mai intamplat.
La fel de dezamagiti se declara si cei care comercializeaza produse de camping, biciclete sau portbagaje. Incasarile li s-au diminuat considerabil.