Concediile tot mai scurte sau inexistente au lovit in produsele de sezon
Se apropie toamna, iar rafturile magazinelor sunt inca pline de costume de baie, genti de plaja si lotiuni bronzante. Deja comerciantii isi pun mainile in cap: castigurile le-au scazut in medie, fata de vara trecuta, cu 25 de procente.
Cremele cu protectie solara sunt primele care au disparut de pe lista de prioritati. Femeile nu s-au mai indurat sa dea zeci de lei pentru un tub, iar decizia s-a simtit direct in buzunarele comerciantilor.
Din pacate, multi au ignorat faptul ca radiatiile ultraviolete sunt tot mai puternice si creste astfel riscul aparitiei unui cancer de piele. Bun, si daca totusi lotiunea de anul trecut a expirat, cum se protejeaza oamenii de soare in aceasta vara? Unii cu ulei de masline, altii cu bere.
Tot la capitolul produse de sezon ocolite de romani intra si costumele de baie. Se apropie toamna, iar magazinele sunt pline de colectiile pentru vara.
Geamantanul. Iata un alt obiect pe care multi si-l achizitionau in fiecare vara sau cel mult la doi-trei ani. Acum nu s-a mai intamplat.
La fel de dezamagiti se declara si cei care comercializeaza produse de camping, biciclete sau portbagaje. Incasarile li s-au diminuat considerabil.