Calvarul vine la ora fixa. Intr-un cartier din Braila, zeci de case incep sa se zguduie in fiecare zi, de la 4.30
Tramvaiul a devenit un blestem pentru mai bine de o suta de familii din Braila. De la temelie si pana la acoperis, casele oamenilor sunt pline de crapaturi, din cauza vibratiilor puternice provocate de vehiculul electrificat.
Cel putin deocamdata, tine de viteza cu care circula vatmanii - spun autoritatile - pentru ca modernizarile la linia veche de tramvai este acum doar un plan... pe hartie.
Calvarul incepe inca de dimineata, de la prima cursa a tramvaiului, si continua pana la ultima, dupa lasarea intunericului.
Alegeri 2024
21:26
Nicuşor Dan: Votul meu în primul tur va fi pentru Nicolae Ciucă sau Elena Lasconi
19:26
Au fost tipărite 5,6 milioane de buletine de vot pentru referendumul din București. Care este condiția pentru a fi validat
19:14
Cum votăm la prezidențiale, în țară și în străinătate. Cei care nu sunt în localitatea de reședință pot vota la orice secție
19:05
Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi
Localnic: "4:30, 5:30 cand vin tramvaiele, sanatate... Nu ai nevoie de ceas desteptator."
Nu sunt singurele cazuri. Toate locuintele de pe strada respectiva au zidurile crapate din aceeasi cauza, se plang proprietarii. Mai mult, unii spun ca li s-a intamplat chiar sa le cada tablourile de pe pereti ori sa se deschida usile... din senin, atunci cand trece tremvaiul.
Oamenii care locuiesc in zona spun ca, atunci cand trece tramvaiul pe aici, e ca si cand s-ar produce un cutremur de 3, 4, poate chiar cinci grade intensitate. Autoritatile cunosc problemele cu care se confrunta localnicii. S-au gandit sa schimbe linia de tramvai sau sa inlocuiasca vehiculul cu un autobuz, dar - deocamdata - au impus doar restrictii de viteza.
Localnic: "Ei au o limita de viteza, dar nu o respecta niciodata."
Directorul societatii locale de transport public spune ca la sfarsitul acestui an sau inceputul lui 2016 va da startul modernizarilor liniei de tramvai. Cu bani europeni si o cofinantare locala. Termene si sume exacte nu poate avansa insa.