Bicicletele momentului sunt cele electrice. Pot atinge viteze de 50 km/h
Cele mai noi şi mai neobişnuite vehicule pe două roţi au fost prezentate duminică publicului amator de mişcare. Vedete au fost cele electrice.
Extrem de mici sau mari cât o motocicletă ne-ar putea ajuta să scăpăm de aglomeraţia din marile oraşe, desigur, dacă am avea şi infrastructură necesară. Cum însă Bucureştiul este un pericol pentru biciclişti, câţiva cascadori i-au învăţat pe oameni cum se cade corect.
Bicicletă momentului nu mai are două roţi şi nici măcar cu pedale.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Unul dintre vehiculele electrice nu este nici bicicletă, nici trotinetă şi nici scuter electric. Este un hibrid din cele trei. Producătorul l-a creat pentru a răspunde necesităţii de mobilitate urbană. Este foarte sprinten. Poate atinge o viteză de 50 de km pe ora, însă producătorul l-a limitat la 20 de kilometri pe ora.
Are o autonomie de 50 de kilometri, a fost botezat de cumpărători Harley şi costă 5 mii de lei. Există însă câteva limitări. Harley nu poate fi ridicat la etaj pentru că este greu.
Există totuși o bicicletă extrem de mică pe care o puteţi lua şi în metrou. Costă peste 2000 de lei, are o autonomie de 20 de km, prinde 18 km pe ora, dar posesorul nu poate avea mai mult de 100 de kilograme.
Nici bicicletă clasică nu a fost ocolită de schimbare. Una dintre ele este pentru călătorii lungi.
Din păcate, din cauza infrastructurii din Bucureşti, nicio bicicletă nu vă salvează de la căzături dureroase. Aşa că mai mulţi cascadori i-au învăţat pe oameni să cadă corect.
Dacă nu au reţinut nimic, ar putea avea nevoie de un card al biciclistului, spun organizatorii târgului.
Valetin Ionescu, organizatorul salonului de biciclete: "Nu ar strica să primeşti nişte bani care să-ţi acoperi acele cheltuieli medicale. Acesta este primul beneficiu. Al doilea sunt o serie de beneficii la o serie de magazine partenere"
Suma despăgubirilor este limitată la 6 mii de lei pe an. Iniţiatorii vor să extindă cardul, iar anul viitor să-l transforme într-o asigurare de tip Casco sau RCA pentru biciclete.
Sursa: Pro TV
Etichete: bucuresti, aglomeratie, roti, trafic, biciclete, vehicule, biciclete electrice,
Dată publicare:
24-09-2017 19:39