Benzinariile au castigat razboiul dintre magazinele mici si supermarketuri
Cand doi se cearta, al treilea castiga! Asa s-a incheiat razboiul dintre magazinele de cartier scoase treptat de pe piata de supermarketuri. Surprinzator, cel mai bine au iesit benzinarii.
Ei au inteles ca daca vind bautura sau tigari, pe langa carburanti, vor castiga fabulos de pe urma romanilor care lucreaza pana tarziu si isi fac aprovizonarea de la ei.
2007 a fost un an negru pentru foarte multi dintre proprietarii de chioscuri. Putini sunt cei care nu au dat faliment. In aceste conditii, romanii s-au orientat catre benzinariile asezate strategic printre blocuri. Brusc, statiile de carburant au devenit un soi de mini-marketuri.
Alegeri 2024
21:26
Nicuşor Dan: Votul meu în primul tur va fi pentru Nicolae Ciucă sau Elena Lasconi
19:26
Au fost tipărite 5,6 milioane de buletine de vot pentru referendumul din București. Care este condiția pentru a fi validat
19:14
Cum votăm la prezidențiale, în țară și în străinătate. Cei care nu sunt în localitatea de reședință pot vota la orice secție
19:05
Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi
Astfel, profiturile petrolistilor obtinute din vanzarile de dulciuri si racoritoare sunt impresionante. De exemplu, Petrom a vandut in primele sase luni produse complementare in valoare de 32 de milioane euro. Cifra este comparabila cu vanzarile unui lant de magazine de marime medie.
Studiile arata ca 25% din vanzarile benzinariilor sunt la alte produse decat la cele petroliere.