Inalbitor pentru presuri de Yoga si alte 69 de ingrediente. Cel mai controversat sandwich McDonald's
McRib sau McCostitele sunt o dovada ca marketingul este esential in a produce miliarde de dolari din industria fast-food. Apare rar in meniuri, dar niciodata intamplator. Care sunt insa secretele sale?
Nu are oase, desi acestea sunt definitorii pentru ideea de costite. Seamana doar vag cu originalul si este facut dintr-o carne de porc pe care multi o critica dupa ce au fost dezvaluite conditiile dure in care sunt crescute animalele. Consumatorilor insa le pasa prea putin, McRib fiind unul dintre cele mai populare sandwich-uri din istoria McDonald's, chiar daca este disponibil doar intr-o perioada limitata de timp.
A aparut din necesitate pentru ca nu exista suficienta carne de pui pentru a acoperi cererea. Alternativa perfecta pentru McNuggets, McRib a fost modelat dupa costitele pe care americanii le "incingeau" pe gratar. In realitate, in compozitia sandwichului intra maruntaie, bucati din stomac si inima de porc, potrivit unei importante reviste din Chicago.
Procesul prin care carnea proaspata se transforma in forma congelata dureaza 45 de minute, iar sandwichul ajunge in final sa contina 70 de ingrediente, printre care si un inalbitor folosit pentru presurile de Yoga.
Interesant este si ca McDonald's isi relanseaza burgerul in momente cheie. Acest "Yeti" al fast-food-ului apare rar, dar nu intamplator, fiind bagat in meniuri de fiecare data cand scade dramatic pretul la carnea de porc, asa cum se vede si in acest grafic realizat de cei de la Business Insider.
Inca o dovada ca fast-food-ul este o afacere profitabila daca stii cum sa tai costuri in permanenta.