Elena Udrea: Va trebui sa aducem mai multi tineri in Bucuresti. Planul de marketing turistic
Bucurestiul ar trebui sa fie urmatoarea atractie a Europei cand vine vorba de turismul de weekend. Asta si-ar dori ministrul turismului, Elena Udrea, care a prezentat planul de marketing al capitalei pentru perioada urmatoare.
Au lucrat la el companii specializate care au avut mereu in gand ce li s-a cerut. Sa faca cumva sa creasca numarul turistilor.
“Europe is younger in Bucharest” – aceasta este fraza care rezuma pozitionarea turistica a Bucurestiului propusa de consultantul contractat de MDRT pentru realizarea Planului de marketing turistic pentru municipiul Bucuresti 2011-2015.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Planul de marketing turistic al municipiului Bucuresti a fost facut de catre Détente Consultants.
Care sunt ideile principale: dezvoltarea turistica a Bucurestiului trebuie centrata pe turismul de business si pe turismul de tip city-break (care inglobeaza si alte produse turistice precum turismul cultural sau turismul generat de evenimente).
Promovarea capitalei trebuie abordata si din perspectiva viitorului orasului, nu doar din cea a trecutului. Bucurestiul trebuie sa se recomande ca un oras dinamic, in plina dezvoltare, diferit de alte capitale, care propune din ce in ce mai multe evenimente culturale, artistice si sportive, sustin specialistii.
Analiza Detente Consultants a avut la baza propriile cercetari cu privire la turism in municipiul Bucuresti, cercetari realizate de companie sau de alti consultanti in domeniu, in ultimii ani, la nivel european, precum si date statistice si studii disponibile pentru Romania, precum Studiul de brand realizat in 2010 sau Planul de maketing turistic al Romaniei pentru perioada 2011-2015.