Povestea nespusa din spatele reclamelor ce au devenit folclor. Creativitatea in lumea lui Naumovici
Bogdan Naumovici, directorul de creatie al agentiei de publicitate 23, lucreaza in acest domeniu de 17 ani si se mandreste cu titlul de cel mai bun director roman de creatie al deceniului trecut.
Pe Bogdan Naumovici foarte multi romani l-au vazut prima data in reclame. "Ala negru de respira greu ... era ta'su ma" e replica devenita folclor in Romania. La fel, Naumovici a stat si in spatele primului viral adevarat din Romania, clipul cu "Batman, Batman", cenzurat pe TV si devenit hit pe internet.
"Creativitatea e importanta pentru oameni sa nu se plictiseasca. Dupa ce ca traiesti putin, sa te si plictisesti in viata mi se pare o afacere proasta", este convins publicitarul.
Acesta isi aminteste de perioada de dinainte de Revolutie, cand "erai creativ daca iti ridicai gulerul de la sacoul uniformei, daca iti suflecai manecile, iti bagai pantalonii in ghetele albe de baschet “Romica” si daca iti luai o cravata de piele de la Fondul plastic, de 50 de lei - atunci erai cel mai smecher din scoala".
Pentru Naumovici, primul moment in care s-a considerat cu adevarat creativ a fost in clasa a doua, cand a luat primul 9 la purtare.
"Scoala la care invatam avea un singur teren de fotbal si acolo, in cele cinci-zece minute din timpul pauzei, jucau primii care ajungeau pe el, indiferent din ce clasa erau. Mie insa mi se parea mult sa ocolesti pe la intrarea elevilor si, cum aveam clasa la parter, am sarit pe geam chiar cand s-a sunat, desi profesorul nu iesise. Mi s-a parut cea mai buna metoda sa ajung la obiectivul pe care il aveam: sa joc fotbal in acea pauza. Ideea n-a fost insa apreciata de profesorul respectiv si am avut primul meu noua la purtare", isi aminteste directorul de creatie.
Sursa: Pro TV
Etichete: manifestatii, creativitate, Bogdan Naumovici,
Dată publicare:
25-11-2013 16:48