Unul dintre jurnalistii de la The Guardian, despre experienta traita in avionul care a luat foc: "Pilotul era alb la fata"

Jacob

Jacob Steinberg, jurnalist la The Guardian, este unul dintre pasagerii aflati in avionul companiei British Airways care a luat foc la decolarea de pe aerportul din Las Vegas, marti noapte.

Jacob a povestit pentru publicatia britanica experienta traita alaturi de restul pasagerilor.

"La scurt timp dupa ce am urcat in avion, am atipit. Cam asta este efectul celor cateva zile petrecute in Las Vegas, te epuizeaza. Nu eram deloc pregatit pentru drama ce avea sa se petreaca in doar cateva minute", a scris Jacob pentru The Guardian.

"Inainte sa adorm, oamenii in jurul meu citeau, povesteau sau faceau glume. Cand zbori atat de des nu mai ai senzatii neplacute si nu te gandesti ca s-ar putea intampla ceva rau. Acum, insa, vad lucrurile diferit. M-am trezit in galagia facuta de pasagerii panicati", a continuat Jacob.

"Am avut nevoie de ceva timp pana sa realizez ce se intampla. Nu imi dadeam seama cat dormisem, eram buimac. Am simtit cum pilotul a pus frana, senzatia a fost de rau. A trecut cam un minut pana cand avionul s-a oprit", spune jurnalistul.

Citește și
MH370 - AGERPRES
Franta confirma oficial ca bucata de aripa gasita pe Insula Reunion este de la MH370
Momentul în care judecătoarea Ancuţa Popoviciu îl strigă pe Sebastian, ucis la 2 Mai de Vlad Pascu: „A decedat o victimă? Vă rog să nu vorbiți” | AUDIO

"Prietenul meu James, care statea langa mine, isi aminteste ca a fost un moment de calmitate cand avionul s-a oprit. Lumea era confuza. Unii pasageri se ridicasera si incepusera sa alerge spre partea din fata a avionului, altii statea pe locurile lor. Pe partea dreapta a aeronavei, unde era locul meu, nu se vedea nimic, motorul de pe partea stanga luase foc", a continuat Jacob.

"Cand ne-am uitat din nou pe fereastra am vazut fum. Am inceput sa simtim miros de ars. Atunci a fost momentul in care ne-am panicat", precizeaza Jacob.

"Cineva a inceput sa tipe si sa spuna sa evacuam avionul. Insotitorii de bord incercau sa ne linisteasca, desi pe chipul lor se citea panica. Vedeam iesirea, dar parca nu mai ajungeam acolo. Ma gandeam ca o sa explodeze cu noi in el", a povestit jurnalistul.

"Am realizat cat de tare imi batea inima cand am ajuns pe terminalul aeroportului. Imaginea care m-a marcat a fost cea a unei mame, care isi tinea strans in brate fetita de un an. Era atat de calma incat micuta nu a simtit niciun pericol", a mai spus Jacob.

"Cand l-am vazut pe pilot am inceput sa aplaudam. A vorbit cu fiecare dintre noi, ne-a spus ca zboara de ani de zile, dar ca este pentru prima data cand s-a lovit de o astfel de situatie. Era alb la fata, insa nu a plecat pana cand nu a strans mana fiecaruia dintre noi. Nu cred ca exista cuvinte prin care sa ne exprimam recunostiinta fata de pilot. Cand am plecat de pe aeroport, tremuram", si-a incheiat jurnalistul povestea.

Articol recomandat de sport.ro
FOTO Așteptarea a luat sfârșit pentru fanii tinerei care a făcut senzație în Qatar! S-a pozat topless
Citește și...
Un avion British Airways cu 159 de pasageri a luat foc pe aeroportul din Las Vegas. 13 persoane au fost ranite

Un avion British Airways, cu 172 de oameni la bord, a luat foc chiar in momentul cand incepuse procedurile de decolare, pe pista aeroportului din Las Vegas.

Bucata de aripa de avion gasita pe o plaja din Insula Reunion in Oceanul Indian a fost in mod oficial identificata ca parte a epavei zborului MH370 Malaysia Airlines, a anuntat joi procurorul din Paris, informeaza Reuters.

Recomandări
Ion Iliescu, pus oficial sub acuzare în dosarul Mineriadei. Este inculpat pentru săvârșirea de infracțiuni contra umanității

Parchetul General a anunţat oficial, vineri, punerea sub acuzare a fostului preşedinte Ion Iliescu pentru săvârşirea de infracţiuni contra umanităţii, în dosarul Mineriadei din iunie 1990.

Reuniune a aliaților Ucrainei în format „Ramstein”. Occidentul sare în ajutorul Kievului după un deficit de ajutor militar

SUA vor găzdui vineri o reuniune virtuală a donatorilor de ajutor internaţional pentru Ucraina, aşa-numitul Grup de contact în format Ramstein, după ce Congresul american a aprobat un pachet de ajutor de 61 de miliarde de dolari pentru Kiev.

Sorina Pintea, condamnată la 3 ani și 6 luni de închisoare cu executare pentru luare de mită. Decizia nu este definitivă

Sorina Pintea, fostul ministru social-democrat al Sănătății, a fost condamnată, vineri, la 3 ani și 6 luni de închisoare cu executare pentru luare de mită în formă continuată. Decizia instanței nu este definitivă.