Romania a trecut pe langa un record european. Norvegienii ne-au evitat. Pana si Kosovo a fost pe lista lor

Auto

Trei norvegieni – Gunnar Garfors, Tay Pak si Øystein Djupvik – au trecut prin 19 tari in 24 de ore. Au depasit recordul vechi cu doua tari.

Ei au plecat din Grecia pe traseul Bulgaria - Macedonia - Kosovo - Serbia - Croatia-Bosnia - Slovenia - Austria - Ungaria - Slovacia - Cehia - Germania - Olanda - Belgia - Luxemburg - Franta - Elvetia si Lichtenstein.

Ei si-au propus sa treaca prin 20 de tari, insa din cauza vremii nu au mai ajuns si prin Italia. Cei trei au zis ca in astea 24 de ore au avut chiar si timp sa bea cate o cafea sau sa viziteze cate un obiectiv. Au terminat cursa infernala in 23 de ore si 40 de minute.

Ca sa reuseasca sa puncteze toate cele 19 tari au mers 90% cu masina. Iar atunci cand au luat avionul l-au luat pe distante scurte: Skopje (Macedonia) – Belgrad (Serbia), 450 km si Viena (Austria) – Dusseldorf (Germania), 950 de km.

Baietii au gasit si un hashtag pentru calatoria lor pe retelele de socializare – “#recordrun”. Ei au mai incercat sa doboare recordul in mai, dar au reusit acelasi numar de tari ca in recordul trecut – 17 tari. Acest record apartinea unui consultant financiar si prietenilor lui din Essex (Anglia).

Citește și
Sandero RS
Dacia pe care o asteptam: Sandero RS, primele propuneri de masina racing romaneasca

Singura problema in cele 24 de ore calatorite si 19 tari tranzitate a fost in Grecia, adica in punctul de plecare, la inchirieri masini. A fost ceva minor care s-a reglat rapid dar le-a mancat un pic din timp. Oricum nu ar fi apucat sa "prinda" si Italia, a douazecea tara.

Din pacate, cei 3 norvegieni nu au ajuns si prin Romania, desi au fost foarte aproape.

Dan Alexandru Banu, sport.ro

Articol recomandat de sport.ro
Kosovarii nu au uitat de România! Cum au reacționat după tragerea la sorți a preliminariilor Cupei Mondiale
Kosovarii nu au uitat de România! Cum au reacționat după tragerea la sorți a preliminariilor Cupei Mondiale
Citește și...
Romania nu a intrat inca in
Romania nu a intrat inca in "epoca auto electrica". Guvernul, dator cu montarea a mii de prize de incarcare

Romania trebuie sa monteze in locuri publice sase mii de prize pentru incarcarea masinilor electrice. Si asta in urmatorii sase ani.

Dacia pe care o asteptam: Sandero RS, primele propuneri de masina racing romaneasca
Dacia pe care o asteptam: Sandero RS, primele propuneri de masina racing romaneasca

Masina ar putea fi prezentata in martie, la Salonul Auto de la Geneva.

Tehnologie de 5 stele intr-o formula de criza. Modelele
Tehnologie de 5 stele intr-o formula de criza. Modelele "mai accesibile" prezente la Salonul Auto de la Bucuresti

Pentru ca este inca o perioada de criza economica, marile branduri de autoturisme au scos pe piata modele mai accesibile, dar cu tehnologii de 5 stele.

Recomandări
Surse | Răsturnare de situație în privința candidatului comun. Ruptura produsă deja în noul Guvern
Surse | Răsturnare de situație în privința candidatului comun. Ruptura produsă deja în noul Guvern

Candidatul comun pentru alegerile prezidențiale de anul viitor este pus sub semnul întrebării în noul Executiv.

Sebastian Burduja, triumfător pe Facebook: România exportă curent din energie eoliană, „verde și ieftină”
Sebastian Burduja, triumfător pe Facebook: România exportă curent din energie eoliană, „verde și ieftină”

România exportă din nou energie, produsă acum din centralele eoliene, afirmă ministrul de resort Sebastian Burduja, care pledează pentru acest tip de energie verde. Apa din lacurile de acumulare, pentru energia hidro, trebuie păstrată, spune el.

Dezinformări în mediul online. Reacția MApN după campania de fake news legată de „legea dronelor”. Prevederile proiectului
Dezinformări în mediul online. Reacția MApN după campania de fake news legată de „legea dronelor”. Prevederile proiectului

Apărarea și securitatea României nu sunt amenințate de Aliați și parteneri, spune răspicat MApN, care dezminte astfel dezinformările apărute pe tema modificărilor legislative în ceea ce privește apărarea spațiului aerian național împreună cu NATO.