Puma a terminat pe locul doi competitia Volvo Ocean Race
"Il mostro", iahtul de sailing al companiei de sportlifestyle Puma, impreuna cu echipajul Puma Ocean Racing, au terminat pe locul al doilea competitia Volvo Ocean Race, denumita "Everestul navigatiei", in data de 27 Iunie 2009 in St. Petersburg, Rusia.
Alegeri 2024
14:40
Finală prezidenţială atipică în acest an, în România. Cum au fost finalele prezidenţiale în ultimii 35 de ani
12:43
Cât au cheltuit cei 14 candidați la prezidențiale. Suma declarată de Călin Georgescu este ireală | DOCUMENT
11:31
Doi candidaţi la prezidenţiale au solicitat Curţii Constituţionale anularea alegerilor din primul tur
09:36
Ilie Bolojan: „Va trebui o mobilizare foarte serioasă, în aşa fel încât doamna Lasconi să câştige”
"Participarea PUMA in cadrul competitiei Volvo Ocean Race a fost cea mai creativa campanie de marketing pe care compania a lansat-o vreodata si s-a dovedit a fi un semnal de start plin de success pentru categoria noastra de sailing, investitia fiind mai mult decat eficienta. Vanzarile colectiei PUMA Volvo Ocean Race au depasit asteptarile noastre.” a spus Jochen Zeitz, PUMA Chairman si CEO.
Capitanul Ken Read a comentat: “Aceasta competitie a fost uimitoare pentru echipajul Puma. Parca a trecut o viata de cand am anuntat prima data intrarea PUMA in cadrul Volvo Ocean Race si asta se intampla in martie 2007 si iata-ne astazi, dupa ce am terminat de navigat 50,000 mile marine, dupa ce am vizitat 10 tari si am obtinut trofeul pentru locul al doilea in cursa. A fost absolut un vis. Dar nu a fost doar o competitie de iahturi. Orice activitate de succes ca aceasta este legata in intregime de oameni si noi avem cel mai bun echipaj cu care am colaborat vreodata in sailing. Cu ajutorul echipajului PUMA Ocean Racing si a activitatilor internationale extinse asociate acestui program, PUMA a adus sute de mii de fani noi in acest domeniu al sailingului si sustin cu tarie ca datorita acestui lucru, acest sport s-a schimbat pentru totdeauna.”
Peste 5 millioane de oameni au vizitat amplasamentele Volvo Ocean Race din locurile unde se faceau opririle in cadrul cursei si au vazut iahtul PUMA, denumit "Il mostro", au vizitat PUMA City (o platforma mobila extraordinara) si s-au bucurat de initiativele locale de marketing. Peste 44 000 de consumatori si angajati PUMA au fost dusi intr-un mic tur de sailing, pe un iaht PUMA, fie inainte de startul competitiei, fie intr-una din opririle in porturi.
Toate aceste activitati extinse au generat o prezenta in media covarsitoare. Materialele aparute in media legate de intrarea PUMA in cadrul competitiei Volvo Ocean Race au fost estimate la o valoare de peste 40 millioane de dolari.
PUMA a folosit cele 11 porturi de destinatie ale cursei pentru a activa strategii de marketing complexe pe fiecare coasta sau litoral. A fost folosita fiecare locatie din cursa – Alicante, Cape Town, Cochin in India, Singapore, Qingdao in China, Rio de Janeiro, Boston, Galway in Irlanda, Marstrand in Suedia, Stockholm si in sfarsit St. Petersburg – nu numai pentru a pozitiona PUMA ca un brand de sailing, ci pentru a transmite mesajul global PUMA, creand vizibilitate in media pentru alte categorii PUMA si evenimente cu multe staruri internationale.
Asemenea activitati au stabilit noi standarde de comparatie in domeniul emergent al sportului de navigatie. Totodata, in timp ce sportul de navigat este adesea perceput ca foarte exclusivist, PUMA a indraznit sa darame aceasta idee preconceputa. Campania PUMA Ocean Racing a reusit sa creasca audienta pentru acest sport, printr-o abordare mai relaxata a acestuia.
Competitia Volvo Ocean Race a fost platforma perfecta de lansarea a colectiei PUMA Sailing de performanta si de lifestyle, atingandu-se astfel si un nou target de consumatori.
PUMA a lansat o gama completa de pantofi, haine si accesorii de inspiratie marina, de la echipamentul de performanta purtat pe iaht pana la produsele de lifestyle-fashion de purtat prin oras.
Echipamentul PUMA Sailing de performanta a fost dezvoltat si testat chiar de catre echipajul PUMA Ocean Racing. Fiecare articol purtat de catre echipajul PUMA Ocean Racing atat pe apa, cat si pe tarm, de la haine, pantofi, accesorii, a fost facut de catre PUMA.
PUMA a adus in aceasta categorie noua de sailing un bagaj impresionant de expertiza si tehnologii pe care le detine, , categorie ce a fost construita intr-un timp foarte scurt si a trebuit sa atinga cel mai inalt nivel din toate punctele de vedere . Prima colectie PUMA Sailing de Lifestyle a aparut in magazine la inceputul lui 2008.
Intrarea PUMA in domeniul Sailingului a deschis noi oportunitati de a patrunde in alte categorii, precum cea a produselor de outdoor. Volvo Ocean Race a servit ca un "laborator" perfect de testare a produselor PUMA de outdoor, deoarece echipajul trebuia sa poarte haine si pantofi adecvate unor conditii de vreme extreme, de la inghet pana la canicula.
Expertiza PUMA in domeniul retail-ului s-a manifestat prin oferirea unei experiente unice de shopping pe platforma denumita PUMA City, platforma ce a fost amplasata in fiecare port in care s-au facut opririle. Vanzarile au depasit orice asteptare dupa ce intr-o singura zi, in Boston, PUMA City a vandut mai mult decat orice magazin PUMA din lume.
PUMA City este o constructie mobila ce a insotit echipajul nostru in diverse trasee ale competitiei, fiind transportata si asamblata in porturile de oprire din Alicante si Boston pentru a gazdui celebritati, evenimente de presa sau activitati de entertainment. Acest spatiu inedit de vanzare a oferit o selectie de produse din categorii precum PUMA Sailing, Motorsport, Urban Mobility si PUMA Archive, precum si intreaga colectie Volvo Ocean Race.
PUMA City, care a castigat trofeul "Best Retail Space" oferit de catre publicatia americana "Travel + Leisure", este o structura masiva de aproximativ 11 000 metri patrati alcatuita din 24 de containere de otel, fiecare cantarind 11 tone.
Puternicul echipaj format din 11 oameni, in frunte cu capitanul Ken Read, a navigat 10 leghe marine de la startul din octombrie anul trecut ( Alicante, Spania) si a vizitat 10 tari din Africa, Asia, America de Nord si de Sud si Europa.
Au traversat ecuatorul de patru ori, au experimentat temperaturi de la 0 la 35 de grade Celsius, au consumat peste 8,250,000 de calorii, majoritatea mancare semicongelata, peste 140 de litri de apa pe zi pentru gatit si baut, au folosit 5,560 metri patrati de panza si peste 2.5 kilometrii de sfoara pentru "Il mostro".
"Colectia PUMA sailing de lifestyle este una dintre cele mai frumoase colectii pe care le avem. Pentru anumite articole se pastreaza chiar trasaturi ale produselor de performanta: fermoarele hainelor si accesoriilor sunt rezistente la apa, materialele sunt impermebaile si de o calitate premium, accesoriile au buzunare si recipiente inedite pentru protectia bijuteriilor sau a altor obiecte valoroase, iar pantofii nu aluneca. Dar mai mult decat orice, impresioneaza designul colectiei si gama superba de culori marine, imbinate intr-un concept unitar de haine, pantofi si accesorii." a declarat Adina Militaru, Marketing Manager PUMA Romania
In Romania, colectia s-a bucurat de un entuziasm deosebit, surprinzator fiind numarul mare de consumatorii extrem de bine informati, multi dintre ei urmarind constant ceea ce se petrecea in timpul cursei, pe site-ul dedicat www.pumaoceanracing.com.