80 de români, blocați în aeroportul din Amsterdam. ”A fost balamuc destul de mare”
80 de pasageri ai unei curse Tarom Amsterdam- Bucureşti au rămas blocaţi pe aeroport în Olanda.
Comandantul a sesizat o defecţiune înainte de decolare, iar zborul a fost anulat. Deşi călătorii au fost cazaţi peste noapte la hotel, mulţi se plâng totuşi că dimineaţă au stat la cozi uriaşe şi s-au călcat în picioare pentru a prinde un zbor mai devreme.
Vestea că vor rămâne încă o noapte în Amsterdam le-a fost dată pasagerilor, vineri seară, înainte de îmbarcare, chiar de către căpitanul aeronavei, un Airbus A318.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Chiar dacă informaţia nu le-a picat bine, oamenii spun că au apreciat gestul căpitanului de a le explica exact ce s-a întâmplat. Se plâng însă pentru ce a urmat.
Au fost preluaţi de olandezi, care nu au comunicat cu ei în limba română, iar cei care au copii nu au avut prioritate la îmbarcările ulterioare.
Daniela Ivan, pasager: "A fost un balamuc destul de mare, oameni care nu înţelegeau limba engleză sau limba olandeză şi pentru care a trebuit să acţionăm ca nişte traducători. Ne-au direcţionat către mai multe porţi de transfer. Din păcate, a trebuit să ne călcăm în picioare pentru un loc într-un zbor mai devreme. A fost un pic pe scapă cine poate, cam acesta a fost principiul. După ce în sfârşit s-au calmat apele şi au reuşit să ne dea câteva informaţii, locul în care am ajuns a fost decent, am primit ceva de-ale gurii şi am primit un pat cald."
În plus, susţin pasagerii, nu au avut acces la bagajele de cală, adică la haine şi la lucrurile pentru copii. Într-un final, au ajuns cu bine în România.
De data aceasta, nu a fost uitată nicio persoană în Amsterdam, aşa cum s-a întâmplat cu 6 călători la începutul lunii decembrie. Atunci, directorul sucursalei Tarom a fost demis.
Surse din cadrul companiei spun că decizia de a opri aeronava la sol a fost luată pentru a înlătura orice risc. Până la urmă, senzorul a indicat o alarmă falsă şi a fost reparat la Bucureşti.
Pe de altă parte, premierul Tudose a anunţat că dosarul rezultat în urma verificărilor făcute la Tarom de Corpul de control a fost trimis la Parchet.