Șase pasageri, uitați de TAROM în Olanda. Directorul companiei din Amsterdam, demis
Peste 120 de pasageri ai companiei TAROM s-au revoltat după ce sâmbătă seară au fost abandonaţi pe aeroportul din Amsterdam, în urma unei defecţiuni a avionului.
Deşi ar fi trebuit să li se asigure cazare, oamenilor li s-a spus că nu mai există locuri şi nici vouchere de cazare la hotel.
Dimineaţă, 6 pasageri au fost uitați în Olanda, iar reprezentanţii companiei au motivat o greşeală de comunicare. Directorul reprezentanței TAROM din Amsterdam a fost demis.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Cei 6 români uitați 24 de ore prin aeroport au primit bilete de întoarcere la un avion de duminică seara.
Când a apărut o femeie în uniforma TAROM pe aeroportul din Olanda, pasagerii s-au revoltat.
Pasager: "Nu putem suna la numărul ăsta, scrie de luni până vineri, ne credeţi idioţi, ce dracu?”
Iar bâlbâielile ar fi început din avion, susţin oamenii.
Irina Pocovnicu, pasageră: "Cam o oră în total de stat în avion. Ne-au anunţat că este o defecţiune tehnică la una dintre roţi şi că trebuie să părăsim avionul. Aşteptarea a mai durat undeva la încă 3 ore ca să aflăm ce se face în acest caz, unde să mergem."
Pasageră: ”Ne-au zis că probabil va fi un zbor dimineaţa, că să ne dea nişte vouchere de cazare, dar că nu mai sunt vouchere, că oricum nu mai sunt locuri în hotelurile care au contracte cu TAROM-ul şi să mergem să ne căutăm cazare în alte hoteluri unde vrem.”
După anularea zborurilor, în miezul nopţii, unii pasageri au rămas în aeroport, alţii s-au dus la hotel. Dimineaţa, altă surpriză: 6 români au fost uitaţi în Amsterdam. Nimeni nu le-a mai spus şi lor că urmau să plece cu un alt avion la ora 7:30.
Pasager: ”Am sunat reprezentantul şi ne-a zis că ”ştiţi, zborul, din cauza unor probleme de comunicare, nu s-a ajuns informaţia la toți pasagerii şi zborul a fost deja la 7 jumate."
La ora prânzului, şefii TAROM anunţau că reprezentantul companiei la Amsterdam a fost demis. La Bucureşti, oficial problema era rezolvată.
Dragoș Titea, secretar de stat în Ministerul Transporturilor: ”Nu, toţi cei 6 pasageri trebuiau să fie ... la ora asta sunt toţi în drum spre Bucureşti."
Supriză însă, cei 6 pasagereri erau încă, după 20 de ore de aşteptare, în Amsterdam. Am sunat din nou la minister.
Dragoș Titea: ”Au primit boardingul toţi, urmează să vină spre casă."
Tarom a schimbat mai mulţi directori în ultimii doi ani. Compania marchează pierderi de zeci de milioane de euro şi tot mai multe aeronave au fost ţinute la sol din cauze tehnice.
Desfășurarea evenimentelor live-update:
UPDATE 13:30 Directorul general al companiei TAROM, Werner Wilhelm Wolff, a discutat cu cei 6 pasageri ai zborului ROT364 care au rămas la Amsterdam, asigurându-i că va căuta rute alternative pentru a-i transporta cât mai repede posibil către Bucureşti, potrivit unui comunicat al companiei.
"Directorul general, Werner Wilhelm Wolff, a discutat cu cei 6 pasageri ai zborului ROT364 care au rămas la Amsterdam, asigurându-i că TAROM caută rute alternative pentru a-i transporta cât mai repede posibil către Bucureşti. De asemenea, directorul companiei a precizat că TAROM va respecta cu stricteţe legislaţia şi va acorda compensaţiile prevăzute de prevederile internaţionale", se arată în comunicat.
În document se precizează că urmare a situaţiei generate de anularea intempestivă a zborului ROT 364 Amsterdam - Bucureşti, din data de 2 decembrie 2017, directorul general al TAROM, Werner Wilhelm Wolff a dispus, în cursul nopţii, formarea unei celule de criză la nivelul companiei, pentru rezolvarea operativă a acestei situaţii.
"Constatând deficienţe majore în comunicarea cu reprezentantul TAROM Amsterdam, directorul general a dispus revocarea acestuia din funcţie. Directorul general a mai dispus constituirea unei comisii care să cerceteze aspectele tehnice şi operaţionale care au generat anularea intempestivă a zborului în cauză. Compania TAROM prezintă scuze tuturor pasagerilor zborului ROT 364 Amsterdam - Bucureşti", se menţionează în comunicat.
UPDATE 12:45 În urma acestui incident, conducerea Tarom a decis să-l revoce din funcţie pe reprezentantul companiei la Amstderam. Totodată, avionul de întoarcere era programat să decoleze la ora 7:30, dar a avut şi acesta probleme tehnice şi a decolat la 8:30. La nivelul companiei, s-ar fi constituit o celulă de criză care analizează acest incident şi caută soluţii pentru a-i aduce în ţară pe cei şase români uitaţi în Amsterdam. Printre aceştia ar fi şi o femeie gravidă, potrivit mesajelor transmise pe Facebook.
COMUNICATUL OFICIAL AL TAROM
Ca urmare a situației generate de anularea intempestivă a zborului ROT 364 Amsterdam – București, din data de 2 decembrie 2017, directorul general al TAROM, Werner Wilhelm Wolff a dispus, în cursul nopții, formarea unei celule de criză la nivelul companiei, pentru rezolvarea operativă a aceastei situații.
Constatând deficiențe majore în comunicarea cu reprezentantul TAROM Amsterdam, directorul general a dispus revocarea acestuia din funcție.
De asemenea, directorul general a cerut lista tuturor pasagerilor zborului anulat, pentru a discuta personal cu aceștia și a-i asigura că TAROM va respecta cu strictețe legislația în vigoare, acordând compensațiile prevăzute de actele normative internaționale.
Directorul general a mai dispus constituirea unei comisii care să cerceteze aspectele tehnice și operaționale care au generat anularea intempestivă a zborului în cauză.
Compania TAROM prezintă scuze tuturor pasagerilor zborului ROT 364 Amsterdam – București.
Cei 120 de pasageri a unei curse Tarom au rămas blocaţi peste 12 ore în aeroportul din Amsterdam din cauza unor probleme tehnice ale aeronavei care urma să-i aducă în ţară. Pasagerii s-au plâns de serviciile proaste de comunicare ale companiei de stat, iar unii dintre ei au dormit în aeroport.
Un pasager a afirmat că a primit pe Facebook o confirmare că va veni o aeronavă Tarom duminică dimineaţă pentru a-i prelua pe călători. Compania a trimis duminică dimineaţă un avion care să-i preia pe pasageri, dar unii pasageri, care au dormit la hotelul de lângă aeroport, au fost uitaţi acolo, scrie News.ro. Astfel, aeronava a decolat spre Bucureşti fără toţi pasagerii din avionul blocat. Cursa era programată să plece spre Bucureşti în jurul orei 10:00, ora României.
Potrivit unor surse din TAROM, noul director general, Wolff Werner-Wilhelm, a cerut duminică dimineaţă lista pasagerilor, pentru a-i contacta personal şi ar fi decis revocarea pe şefului reprezentanţei din Amsterdam. La nivelul companiei s-a creat o celula de criză.
Sursa: News.ro
Etichete: cazare, aeroport, zboruri, avion, Olanda, pasageri, tarom, amsterdam, intarzieri, schiphol,
Dată publicare:
03-12-2017 12:06