De la pasiune la bani. Un bărbat a făcut 1,4 milioane de dolari în doar trei luni cu o afacere care a înflorit în pandemie

Dacă i-ai fi spus lui Justin Snyder că pasiunea lui pentru ciuperci i-ar aduce 1,4 milioane de dolari în doar trei luni, ți-ar fi râs în față.
Dar exact asta s-a întâmplat datorită unei creșteri imprevizibile a cererii pe timp de pandemie. La vârsta de 20 de ani, Snyder a plecat în India fără să știe ce să facă cu viața lui. Acolo, s-a îndrăgostit de ciuperci, dar din fericire de cele potrivite.
El a descoperit Spirulina, o algă verde uscată pe care mulți consideră că oferă o sursă bogată de proteine și fier.
Întors în Australia, a obținut un loc de muncă, dar a petrecut ani de zile gândindu-se la ciuperci și a pornit singur pentru a lansa o companie super-alimentară în 2012, scrie News.com.au.
Acum compania sa a realizat vânzări de 1,5 milioane de dolari în anul financiar 2020-2021, comparativ cu doar 230.000 de dolari în anul precedent.
Toate meciurile de la FIFA Club World Cup pot fi văzute pe VOYO cu comentariu în limba română.
Și din iulie până în prezent, a câștigat încă 1,4 milioane de dolari, cea mai mare creștere a vânzărilor fiind înregistrată în august, care i-a adus 482.000 de dolari.
„Ciupercile au mers foarte bine”, a spus el pentru news.com.au.
El crede că oamenilor le pasă mai mult de sănătatea lor acum că ne aflăm în mijlocul unei pandemii globale.
„Când a lovit pandemia, asta a schimbat ideea tuturor despre sănătate și cât de importantă era sănătatea”, a spus Snyder. „Înainte de pandemie, sănătatea era doar ceva la care te gândeai atunci când lipsea.”
Dar acum oamenii se gândesc la asta preventiv, a explicat el.
Antreprenorul a spus că și-a dat seama de norocul său după ce s-a culcat în ultima zi a lunii iulie și s-a conectat pe site-ul său a doua zi pentru a vedea că mii de vânzări au avut loc peste noapte.
La început, Snyder nu a înțeles de unde au venit toți clienții, dar apoi și-a dat seama că un documentar despre ciuperci a avut premiera pe Netflix, stârnind un interes larg răspândit.
Documentarul, intitulat Fantastic Fungi, a fost lansat în 2019, dar a fost disponibil pe Netflix abia pe 31 iulie.
Filmul a durat 15 ani, deoarece regizorul, Louie Schwartzberg, a dorit mai multe intervale de timp de creștere a ciupercilor.
„Afacerea a explodat de acolo”, a spus Snyder.
Sursa: StirilePROTV, News.com.au.
Etichete: pandemie, ciuperci, vanzari, afacere,
Dată publicare:
14-11-2021 14:42