De la pasiune la bani. Un bărbat a făcut 1,4 milioane de dolari în doar trei luni cu o afacere care a înflorit în pandemie
Dacă i-ai fi spus lui Justin Snyder că pasiunea lui pentru ciuperci i-ar aduce 1,4 milioane de dolari în doar trei luni, ți-ar fi râs în față.
Dar exact asta s-a întâmplat datorită unei creșteri imprevizibile a cererii pe timp de pandemie. La vârsta de 20 de ani, Snyder a plecat în India fără să știe ce să facă cu viața lui. Acolo, s-a îndrăgostit de ciuperci, dar din fericire de cele potrivite.
El a descoperit Spirulina, o algă verde uscată pe care mulți consideră că oferă o sursă bogată de proteine și fier.
Întors în Australia, a obținut un loc de muncă, dar a petrecut ani de zile gândindu-se la ciuperci și a pornit singur pentru a lansa o companie super-alimentară în 2012, scrie News.com.au.
Acum compania sa a realizat vânzări de 1,5 milioane de dolari în anul financiar 2020-2021, comparativ cu doar 230.000 de dolari în anul precedent.
Și din iulie până în prezent, a câștigat încă 1,4 milioane de dolari, cea mai mare creștere a vânzărilor fiind înregistrată în august, care i-a adus 482.000 de dolari.
„Ciupercile au mers foarte bine”, a spus el pentru news.com.au.
El crede că oamenilor le pasă mai mult de sănătatea lor acum că ne aflăm în mijlocul unei pandemii globale.
„Când a lovit pandemia, asta a schimbat ideea tuturor despre sănătate și cât de importantă era sănătatea”, a spus Snyder. „Înainte de pandemie, sănătatea era doar ceva la care te gândeai atunci când lipsea.”
Dar acum oamenii se gândesc la asta preventiv, a explicat el.
Antreprenorul a spus că și-a dat seama de norocul său după ce s-a culcat în ultima zi a lunii iulie și s-a conectat pe site-ul său a doua zi pentru a vedea că mii de vânzări au avut loc peste noapte.
La început, Snyder nu a înțeles de unde au venit toți clienții, dar apoi și-a dat seama că un documentar despre ciuperci a avut premiera pe Netflix, stârnind un interes larg răspândit.
Documentarul, intitulat Fantastic Fungi, a fost lansat în 2019, dar a fost disponibil pe Netflix abia pe 31 iulie.
Filmul a durat 15 ani, deoarece regizorul, Louie Schwartzberg, a dorit mai multe intervale de timp de creștere a ciupercilor.
„Afacerea a explodat de acolo”, a spus Snyder.
Sursa: StirilePROTV, News.com.au.
Etichete: pandemie, ciuperci, vanzari, afacere,
Dată publicare:
14-11-2021 14:42