Codul de bare care a declansat isteria. Ce efect secret ascunde linia orizontala
Aproape fiecare produs ambalat are acum un cod de bare. In Germania ori Austria, insa, acesta este adesea taiat de o linie orizontala. Care este misterul? Unul la care putini s-ar fi gandit.
Sunt mici si trec adesea neobservate. Este vorba despre codurile de bare, scanate la casa, care fac deja parte din cotidian, la fel ca banii sau cardurile cu care platim.
S-a gandit, insa, cineva ca aceste coduri de bare pot fi daunatoare? Ei bine, da! O societate ezoterica din Germania sustine ca liniile verticale de pe ambalaj functioneaza ca un soi de antena, care absoarbe energia din mediul inconjurator si o transmite mai departe in cotinutul produsului. Mai mult, energia respectiva este activata de scannerul de la casa, ceea ce este extrem de nociv. Sustin initiatii, potrivit Frankfurter Allgemeine Zeitung.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
"Din punct de vedere bioenergetic, prin activarea codurilor de bare, se elibereaza campuri care viciaza armonia produsului", spune Ölwin Pichler, seful Centrului de Formare in Stiintele Naturale din Wolfratshausen (Bavaria Superioara). Pichler este, de asemenea, redactor la revista "Raum & Zeit", care atragea atentia inca din anul 2000 ca scannerele activeaza toxicitatea bioenergetica a codurilor de bare.
Din fericire pentru bioenergeticieni, cateva companii le-au luat foarte in serios temerile. Atat firme cu activitati ezoterice, cat si cativa producatori au decis sa "dezactiveze" infamele coduri de bare printr-o linie orizontala.
"Atunci cand codul este distorsionat, el nu mai produce efecte negative asupra produsului sau a mediului", sustine compania Sonnentor din Austria.
Si specialistii in marketing au analizat situatia: "Ne-am ocupat intens de aceasta problema si am stabilit ca multi clienti au o problema cu acest cod de bare", spune Johannes Mauss de la Rabenhorst, o companie producatoare de sucuri. "Si pentru ca firma noastra este foarte liberala, nu avem nicio retinere sa luam in calcul dorintele clientilor nostri. Am observat ca acesta este un trend foarte puternic", mai sustine reprezentantul Rabenhorst.
Astfel, toata lumea pare sa fie multumita si in pace cu universul, fara costuri suplimentare pentru companii, prin simpla adaugare a unei linii orizontale la deja banalul cod de bare.