Auditul FAA privind producţia avioanelor 737 MAX la Boeing şi furnizorul Spirit AeroSystems a identificat „probleme”
Administraţia Federală pentru Aviaţie (FAA) a declarat că auditul producţiei avioanelor 737 MAX la Boeing şi furnizorul Spirit AeroSystems a identificat mai multe cazuri în care companiile nu au respectat cerinţele de control al calităţii.
FAA a mai spus că a găsit ”probleme de neconformitate în controlul procesului de producţie al Boeing, manipularea şi depozitarea pieselor şi controlul produselor”.
FAA nu a detaliat acţiunile corective specifice pe care Boeing şi Spirit trebuie să le ia, dar a trimis companiilor un rezumat al constatărilor sale în auditul său finalizat.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Spirit AeroSystems, care produce fuselajul avioanelor MAX, a declarat că este ”în contact cu Boeing şi FAA cu privire la acţiunile corective adecvate”.
Boeing a spus ca răspuns că, ”în deficienţelor noastre de calitate, a constatărilor auditului FAA şi a raportului recent al comisiei de expertiză, avem o imagine clară a ceea ce trebuie făcut”.
Boeing a confirmat vineri că este în discuţii pentru a cumpăra Spirit AeroSystems, o fostă subsidiară pe care a separat-o de grup în 2005.
Auditul FAA a fost determinat de o urgenţă în aer, din 5 ianuarie, care a implicat o aeronavă nouă 737 MAX 9 a operatorului Alaska Airlines care a pierdut un panou de uşă în timp ce zbura la o altitudine de 4.877 de metri.
FAA a interzis anterior Boeing să-şi extindă producţia de avioane 737 şi, în ianuarie, a declarat că ”problemele de asigurare a calităţii pe care le-am văzut sunt inacceptabile”.
Săptămâna trecută, administratorul FAA, Mike Whitaker, a declarat că Boeing trebuie să dezvolte un plan cuprinzător pentru a aborda ”problemele sistemice de control al calităţii”, în termen de 90 de zile, după o întâlnire din 27 februarie cu CEO-ul Dave Calhoun.