O fetiță de 10 ani a câștigat aurul la un concurs național de IT. Ce joc a programat
Carla Timofte, o fetiţă de 10 ani din clasa a IV-a la şcoala Spectrum, a fost premiată cu una dintre medaliile de aur la concursul naţional de Ştiinţă, Tehnologie şi Design firSTep, cu un joc în platforma Scoolcode în doar 90 de minute.
Carla este elevă în cadrul Logiscool, Şcoala Internaţională de Programare şi Robotică pentru copii şi adolescenţi. Ea a reuşit performanţa să ia medalia de aur folosindu-şi creativitatea, gândirea logică şi noile abilităţi de programare dobândite într-un semestru de când studiază la Logiscool, conform business24.ro.
Competiţia naţională firSTep i-a îndemnat pe copii să inoveze
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Participarea Carlei la competiţia firSTep, ce a avut loc pe 16 februarie, a fost primul pas pe care elevii îl fac dacă vor să ajungă la Olimpiada Internaţională de Proiecte, arată sursa citată.
Participanţii au fost încurajaţi să pregătească proiecte ştiinţifice şi tehnologice ca să găsească soluţii viabile la problemele cotidiane, iar proiectele prezentate nu au dezamăgit.
Copiii şi-au prezentat aplicaţiile sau proiectele într-un mod cât mai interactiv şi au explicat cum se pot integra ele în activităţile de zi cu zi sau cum ne pot îmbunătăţi vieţile.
Ei nu au fost îngrădiţi de folosirea unui număr limitat de programe software ca să proiecteze şi să producă conţinutul şi li s-a permis să utilizeze orice tip de instrument de prezentare sau animaţie.
Cum arăta jocul câştigător şi roboţelul programat de Carla?
Jocul Carlei, pe care l-a denumit "Corect sau greşit", a fost scris în platformă Scoolcode iar scopul său este că cel care îl joacă să răspundă corect la cât mai multe întrebări şi să adune cât mai multe puncte.
Personajul ales de Carla este un roboţel care pune întrebările şi care spune dacă ai răspuns sau nu corect la ele.