PRO TV, record istoric de audiență înregistrat pe piața din România. Câți oameni au urmărit meciul României cu Slovacia
Peste 4 milioane de inimi au bătut la unison pentru „Generația de Suflet”, în direct, la PRO TV. Meciul dintre Slovacia si România a fost lider absolut de audiență, cu 76% cotă de piață.
Este un record istoric pe piața de televiziune, de c#nd se fac măsurătorile în România. Vă mulțumim pentru că ați fost alături de echipă, împreună cu noi!
La meciul naționalei cu Slovacia, postul nostru de televizune a obținut o audiență record, cu o cotă de piață de 76%. La mare distanță, de următorul clasat, care a avut un procent de 15 ori mai mic, de doar 5%. Este cea mai mare cotă de piață înregistrată de o televiziune românească de când se fac măsurătorile, reprezentând astfel un record înregistrat pe piața din România.
De-a lungul difuzării meciului, peste 4 milioane de români s-au bucurat de partidă, iar în minutul de aur, la 20 și 53 de minute, aproape 4,9 milioane de telespectatori la nivel național visau împreună la calificare, cu ochii pe PRO TV.
Fazele meciului au fost dezbătute intens și pe rețelele de socializare. Netflix, una dintre cele mai mari platforme de streaming, le-a trasnmis abonaților că în timpul meciului va fi diponibil doar celor care nu au altceva mai bun de făcut, mesaj însoțit de steagul României.
În comentarii, reprezentanții platformei au arătat că până si ei și-au făcut cont pe VOYO ca sa nu piarda nicio fază din meci, iar pentru asta le mulțumim!
Etapa grupelor s-a încheiat, însă urmează optimile. Toate meciurile vor fi transmise în direct, la PRO TV și pe VOYO!
Sursa: Pro TV
Etichete: romania, slovacia, protv, audienta, lider de audienta, PRO TV, euro 2024,
Dată publicare:
27-06-2024 19:46