ePlan. Pandemia ne-a făcut să cumpărăm mai mult online - ce a însemnat asta pentru ecommerce

×
Codul embed a fost copiat

Robert Berza, vicepreședinte eMAG Fashion & Home și GM Fashion Days, a fost invitatul lui Andrei Radu, CEO GPeC, în emisiunea ePlan, difuzată exlusiv pe www.stirileprotv.ro.

Andrei Radu și invitatul său au vorbit despre rata de retur în fashion, asumarea ei și servicii care cresc retenția clienților; transformarea magazinelor online în dezvoltatori de conținut; calitatea serviciilor, care este mai importantă decât prețul în luarea deciziei de cumpărare și impactul modelelor de subscription (precum eMAG Genius) asupra comportamentului și recurenței de cumpărare.

Un alt subiect despre care au discutat cei doi a fost evoluția ecommerce-ului în Romania.

“Aprilie mai iunie se suprapun peste primele luni de pandemie când magazinele se închideau și ecommerce-ul era că o veste de salvare, deci deja nu mai este atât de relavant să ne comparăm cu lunile lui 2020, ci cu 2019.

Dacă vorbim în salt de doi ani de zile foarte multe industrii din zona de ecommerce creșteau cu 50-60% în decurs de doi ani, acum dacă ne uităm în spate, vorbim de 100% sau 120%. Deci ritmul pe doi ani de zile s-a dublat.

Citește și
ePlan, Bogdan Colceriu, Andrei Radu
ePlan, interviu cu Bogdan Colceriu. Logistica în E-Commerce: drumul spre succes sau eșec

Acum, în aceste luni de pandemie ușoară, să spunem, volumele sunt foarte mari. Este greu să crești deja peste lunile de anul trecut, dar volumele sunt în continuare mari vedem niște pași de creștere care ne dau speranțe că acest val de digitalizare nu a fost doar un foc de paie care dispare odată cu revenirea la normalitate”, a spus Robert Berza despre evoluția ecommerceului din ultima perioadă.

El a precizat că studiile arată că majoritatea clienților care au înțeles că și-au schimbat comportamentul de consum și comandă mai des online vor rămâne cu acest comportament.

“Ne uităm la recurența clienților. Clienți care comandau patru produse pe an acum comandă șase sau șapte. Cei care comandau unul pe luna acum comandă două pe luna. Creșterea industriei în sine nu a avut că efect doar atragerea unor clienți noi care au început să comande online, ci mai ales accelerarea comportamentului de consum al celor care deja cumpărau înainte. Aici se vede mai ales la clienții care comandă destul de des”, a punctat Robert Berza.

Articol recomandat de sport.ro
FOTO În așteptarea verdictului de la TAS, Simona Halep și-a făcut o schimbare de look îndrăzneață
FOTO În așteptarea verdictului de la TAS, Simona Halep și-a făcut o schimbare de look îndrăzneață
Citește și...
ePlan. Sfaturi pentru magazinele online care vor să aibă succes în social media
ePlan. Sfaturi pentru magazinele online care vor să aibă succes în social media

Alexandru Negrea, fondator al Social Smarts, a fost invitatul lui Andrei Radu, CEO GPeC, în emisiunea ePlan, difuzată exlusiv pe www.stirileprotv.ro.

ePlan, interviu cu Bogdan Colceriu. Logistica în E-Commerce: drumul spre succes sau eșec
ePlan, interviu cu Bogdan Colceriu. Logistica în E-Commerce: drumul spre succes sau eșec

Bogdan Colceriu, CEO Frisbo, o platformă pentru servicii de e-fullfilment - un start-up specializat în furnizarea de servicii logistice pentru magazinele online - a fost invitat în emisiunea ”ePlan”, difuzată exclusiv pe www.stirileprotv.ro.

ePlan. Zece sfaturi practice pentru orice start-up în e-commerce
ePlan. Zece sfaturi practice pentru orice start-up în e-commerce

În această ediție discutăm despre start-upuri și despre 10 chestiuni concrete pe care orice antreprenor în e-commerce trebuie să le cunoască și să le pună în practică.

Recomandări
Rusia reacționează oficial la cererea Transnistriei de a primi ”protecție”: ”Este una dintre prioritățile noastre”
Rusia reacționează oficial la cererea Transnistriei de a primi ”protecție”: ”Este una dintre prioritățile noastre”

Sunt tensiuni în creștere la granița Republicii Moldova. Regiunea separatistă Transnistria a cerut protecția Rusiei împotriva unui așa-zis război economic, declanșat de guvernul de la Chișinău.

Cum a fost posibil ca cele două trenuri să se ciocnească la metrou. Sistemele de siguranță nu sunt complet automatizate
Cum a fost posibil ca cele două trenuri să se ciocnească la metrou. Sistemele de siguranță nu sunt complet automatizate

Au loc mai multe anchete în urma unui incident extrem de grav, petrecut la metroul din Bucureşti. Sute de pasageri au fost în pericol după ce două trenuri s-au ciocnit în stația Timpuri Noi, pentru că au ajuns pe aceeaşi linie.

Tensiuni în regiunea separatistă Transnistria. Statele Unite ale Americii anunță că susţin ”suveranitatea” Republicii Moldova
Tensiuni în regiunea separatistă Transnistria. Statele Unite ale Americii anunță că susţin ”suveranitatea” Republicii Moldova

Statele Unite au transmis, miercuri, că susţin "suveranitatea" Republicii Moldova, ca reacţie la situația din Transnistria.