Pro TV continuă să rămână prima alegere pentru românii care caută informații, dar și cea mai credibilă sursă de știri

×
Codul embed a fost copiat

La fel ca și în anii trecuți, Pro TV continuă să fie cel mai utilizat și cel mai de încredere brand din România, atât pentru consumul de știri offline, cât și pentru cel online.

Astfel, Știrile PRO TV reprezintă prima alegere pentru românii care caută informații, dar și cea mai credibilă sursă de știri, după cum arată un nou studiu realizat de Institutul Reuters al Universității din Oxford.

Digital News Report este cel mai mare studiu din lume despre consumul de media si urmărește modul în care oamenii de pe tot globul se informează.

”Liderii brandurilor din mass-media comerciale, offline și online, au rămas practic la fel. ProTV este cel mai utilizat și cel mai de încredere brand din România, pentru consumul de știri offline și online. Acesta este deținut de CME și operează în șase țări din regiune. Următorul brand media, în ceea ce privește utilizarea offline, este Antena 1, un post de televiziune generalist deținut de români, urmat de Digi24, un canal TV de știri 24 de ore din 24, cu poziții de lider atât offline, cât și online, de asemenea deținut de români” - notează autorii studiului..

Citește și
stirile protv
Reuters: Știrile ProTV și www.stirileprotv.ro, sursele de știri în care românii au cea mai mare încredere

”Utilizatorii români de știri, la fel ca și cei intervievați din țările vecine, au citat deseori știrile despre războiul din Ucraina ca fiind unul dintre factorii care îi determină să evite știrile. Cu toate acestea, având războiul din Ucraina la granițele lor, toate redacțiile de știri și toți jurnaliștii au un angajament declarat public de a acoperi bine acest subiect și, în special, de a verifica și identifica știrile false. Cu toate acestea, de mai multe ori, unele persoane intervievate au fost rugate să comenteze clipuri din jocuri video, prezentate ca fiind scene reale de război. Este posibil ca aceste greșeli să fi erodat și mai mult încrederea în știri, în general.” - se mai arată în raportul Reuters pe 2023.

În România, studiul a fost făcut prin intermediul unui chestionar online, distribuit în perioada ianuarie-februarie 2023, pe un eșantion de 2107 persoane.

Pentru prima dată, acest eșantion este reprezentativ pentru audiențele digitale din România nu numai din punctul de vedere al vârstei, al genului și al regiunii, ci și din punctul de vedere al nivelului de educație.

Ediția a 12-a a studiului Digital News Report prezintă rezultatele unei investigații sociologice pe 46 de piețe de media, inclusiv România.

PRO TV și VOYO sunt branduri deținute de CME, care operează în șase țări din regiune.

În România, VOYO este o platformă cu conținut video, tip SVOD, unde pot fi vizionate toate canalele deținute de PRO TV SRL (PRO TV, Acasă TV, PRO TV Internațional, PRO Arena, PRO Cinema, Acasă Gold, PRO TV News), emisiuni exclusiv digitale, filme, seriale, sezoane integrale ale emisiunilor PRO TV și competiții sportive.

Platforma a fost înființată la 1 august 2011, fiind prima platformă de tip SVOD și TVOD (conținut pe baza de achiziție) din România.

Din toamna anului 2020, emisiunile înregistrate și serialele difuzate pe PRO TV au început să fie publicate cu o zi înainte pe VOYO.

VOYO este un brand internațional disponibil cu versiuni locale în România, Cehia, Slovacia, Bulgaria și Slovenia, operat de compania CME, parte a grupului PPF.

Articol recomandat de sport.ro
Reacția americanilor când au văzut că pot da peste România la CM 2026
Reacția americanilor când au văzut că pot da peste România la CM 2026
Citește și...
ŞTIRILEPROTV.RO conduc topul brandurilor online. Românii au tot mai multă încredere în media
ŞTIRILEPROTV.RO conduc topul brandurilor online. Românii au tot mai multă încredere în media

Încrederea românilor în presă a crescut față de anul trecut, potrivit celui mai recent studiu de media, realizat de ''Reuters Institute'' în 40 de țări din întreaga lume.

Reuters: Știrile ProTV și www.stirileprotv.ro, sursele de știri în care românii au cea mai mare încredere
Reuters: Știrile ProTV și www.stirileprotv.ro, sursele de știri în care românii au cea mai mare încredere

Știrile Pro TV și site-ul www.stirileprotv.ro sunt pe primul loc în România în ceea ce priveşte încrederea acordată de public, potrivit unui raport lansat de Institutul Reuters şi Universitatea Oxford.

Reuters: www.stirileprotv.ro și Ştirile ProTV, pe primul loc în ceea ce privește încrederea publicului
Reuters: www.stirileprotv.ro și Ştirile ProTV, pe primul loc în ceea ce privește încrederea publicului

Jurnaliştii din întreaga lume trebuie să ducă o luptă tot mai dificilă cu aşa zisele ştiri false, care invadează spaţiul online, dar ajung rapid şi la televizor sau în ziare.

Studiu al Institutului Reuters: ProTV si www.stirileprotv.ro, lideri in Romania la capitolul incredere in presa
Studiu al Institutului Reuters: ProTV si www.stirileprotv.ro, lideri in Romania la capitolul incredere in presa

La nivel global, oamenii incep sa caute mai mult informatii de calitate, verificate de jurnalisti cu experienta si chiar sunt dispusi sa plateasca pentru asta.

Recomandări
Premierul României anunță că în decembrie vom avea ”foarte probabil” o nouă ”ordonanță trenuleț”: ”Nu putem fugi de asta”
Premierul României anunță că în decembrie vom avea ”foarte probabil” o nouă ”ordonanță trenuleț”: ”Nu putem fugi de asta”

Premierul Ilie Bolojan a fost întrebat, vineri, în conferința de presă pe care a susținut-o la Palatul Victoria, dacă salariul minim în România va ”rămâne înghețat” și în anul 2026.   

Căldură gratis în calorifere, trafic rutier ”ca afară” sau case pentru tineri. Ce promit candidații la Primăria Capitalei
Căldură gratis în calorifere, trafic rutier ”ca afară” sau case pentru tineri. Ce promit candidații la Primăria Capitalei

Energie termică gratis, fluidizarea traficului rutier sau locuințe pentru tineri. ȘtirileProTv.ro vă prezintă cele mai importante promisiuni electorale ale candidaților la alegerile pentru Primăria Capitalei, care sunt organizate în 7 decembrie 2025.

Ilie Bolojan: Este o batjocură când îţi iei bani nemunciţi sau banii pe care îi iei nu se reflectă în rezultatele activităţii
Ilie Bolojan: Este o batjocură când îţi iei bani nemunciţi sau banii pe care îi iei nu se reflectă în rezultatele activităţii

Premierul Ilie Bolojan critică indemnizațiile de 27.000 de lei de la Aeroporturi București, numindu-le „o batjocură” în lipsa unor rezultate.