Curg plangerile la ANPC, dupa concertul lui Robbie Williams - "Sanatatea mea a fost in pericol". Ce spun organizatorii
Curg plangerile la Protectia Consumatorului, dupa concertul lui Robbie Williams. Oamenii reclama furiosi proasta organizare.
Cei mai multi spun ca s-au simtit umiliti, pentru ca au rabdat ore in sir in caldura ca sa isi cumpere apa si cer ca firma care s-a ocupat de eveniment sa raspunda in fata legii.
Chiar daca Robbie Williams a fost pe placul publicului, oamenii nu vor sa treaca peste calvarul indurat in fata chioscurilor cu racoritoare. Reclamantii spun ca au fost amenajate prea putine puncte de vanzare si ca au fost nevoiti sa stea la doua cozi. Una pentru a depune bani pe un card si alta, de la care sa isi cumpere de baut.
"In apropierea tejghelei, toti oamenii erau facuti sardine, multi au fost aproape de lesin, redusi la stadiul de animale. Organizatorii si-au batut joc de noi, pe banii nostri. De asemenea, nu am primit niciun fel de chitanta sau bon", sustine un reclamant.
"In conditii de canicula, consider ca sanatatea mea, a mamei mele si a prietenilor mei, toti participanti la concert, a fost pusa in pericol", sustine un altul.
"In cele 5 ore petrecute in Piata Constitutiei nu am reusit sa beau apa, pe o caldura infernala, in conditiile in care am platit o suma deloc de neglijat pentru bilet, mai exact 464,40 RON. Doresc ca firma D&D East Entertainment sa fie amendata conform legii", se arata intr-o alta plangere.
Organizatorul, D&D East Entertainment, da vina pe o firma de catering, care ar fi renuntat la contract in ultimul moment.
"Doresc sa le spun tuturor oamenilor, sa ii intreb si eu la randul meu, ce ar face ei daca s-ar trezi cu doua zile inaintea unui eveniment de 64.000 de oameni, care trebuie sa aiba apa, mancare, ceva de racorit", a declarat Denise Sandulescu, manager general D&D East Entertainment.
Pe langa faptul ca au stat cu orele la coada pentru a-si putea cumpara un pahar cu apa, oamenii sunt nemultumiti si din cauza ca nu si-au putut recupera banii ramasi pe card. La doua zile de la eveniment, organizatorii au decis ca acestia pot fi revendicati la cateva dintre sucursalele bancii, insa solutia este imposibila pentru cei veniti din diverse colturi ale tarii sau de peste hotare.
"S-au tinut casieriile deschise pana la 23.30 si chiar am comunicat pe toate canalele ca vom pune la dispozitie aceste locatii stabilite de banca, in care sa poata oamenii sa aiba posibilitatea, in 5 locatii din Bucuresti, sa isi ridice banii", a mai spus Denise Sandulescu.
Cei de la ANPC vor analiza toate aceste reclamatii.
"A fost chiar o bataie de joc din partea organizatorilor la adresa consumatorilor care au participat la acest eveniment, care au platit o suma destul de ridicata. Nu le putem suspenda activitatea, dar sanctionati contraventional cu siguranta vor fi", a declarat presedintele ANPC Marius Dunca.
Nemultumitii pot depune in continuare plangeri si pe adresa de mail a ANPC.
Scrisoarea deschisa a organizatorilor
Organizatorii concertului sustinut de Robbie Williams la Bucuresti au publicat pe pagina lor de Facebook o scrisoare deschisa in care au explicat cauzele pentru problemele aparute in timpul evenimentului.
Acestia sustin ca problemele aparute in timpul concertului au aparut ca urmare a retragerii firmei de catering responsabile cu vanzarea la eveniment. "Se punea problema anularii concertului", au scris acestia pe Facebook.
Iata scrisoarea completa:
"Vom incepe prin a multumi tuturor persoanelor care au participat la unul dintre cele mai exceptionale concerte din Romania! Legat de acest eveniment, dorim sa mentionam urmatoarele:
Am dorit sa acordam cat mai multor persoane oportunitatea de a-l vedea si asculta live pe Robbie Williams si sa le oferim o experienta de neuitat!
Cu 3 zile inaintea acestui eveniment, ne-am aflat intr-o situatie fara precedent pentru noi: firma de public catering, care organiza vanzarea la eveniment, ne-a informat, printr-un email, ca doreste sa se retraga din contractul agreat si semnat!
Starea de alerta provocata de neprofesionalismul si iresponsabilitatea acestor oameni fata de cei 64.000 de participanti la eveniment a afectat intr-o extrem de mare masura buna organizare a acestuia, incat se punea problema anularii concertului.Trebuia, urgent, sa gasim o solutie de inlocuire a vendorului!
Singurii au inteles importanta situatiei si care au raspuns apelului nostru au fost reprezentantii firmei de catering de la Fire, care au facut tot posibilul ne sprijine si sa sustina vanzarea si aprovizionarea publicului la eveniment cu personalul si logistica existente pe piata in acel moment, punandu-si in joc reputatia.
Prin aceasta scrisoare dorim sa va multumim pentru intelegere si vom depune toate diligentele ca firma, care a fost partenerul nostru initial de public catering, sa-si inceteze activitatea si sa nu mai aiba posibilitatea de a pune nici un organizator in aceeasi situatie ca a noastra.
De asemenea, dorim sa le multumim celor de la Fire – public catering, pentru tot efortul depus, astfel incat sa ajunga catre public necesarul de bautura si mancare.”
Cat despre banii ramasi pe cardurile de eveniment, organizatorul le-a pus la dispozitie participantilor 3 sucursale ale Bancii Transilvania din Bucuresti de unde si-i pot recupera: Sucursala Alba Iulia (Piata Alba Iulia nr. 2), Sucursala Militari (Bd. Iuliu Maniu nr. 22), Sucursala Obor (Mihai Bravu nr. 10).