PRO TV, cel mai urmărit post de televiziune și în 2017
PRO TV a fost cel mai urmărit post de televiziune din România şi în 2017.
Programele sale, fie că vorbim despre show-uri de divertisment, jurnale de ştiri, transmisiuni sportive sau producţii proprii, au fost cele mai urmărite dintre toate emisiunile difuzate de oricare dintre staţiile concurente.
PRO TV este singurul post care anul trecut a avut constant peste 1 milion de telespectatori din întreaga ţară. Am înregistrat cel mai bun rezultat din ultimii 16 ani, de când se fac măsurătorile moderne în istoria televiziunii din România. Pentru toate acestea, vă mulţumim!
Anul trecut, în 2017, PRO TV şi-a bătut propriile recorduri de audienţă pe toate tipurile de public, în toate momentele zilei.
Cota de piaţă pe publicul comercial, adică români cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, a fost în medie de 23,3 procente pe toată ziua şi de 27 în prime-time, adică intervalul dintre orele 19 şi 23.
Faţă de anul 2016, în 2017 cota de piaţă a PRO TV a fost cu 2,7 procente mai mare pe întreaga zi, şi cu 2 procente mai mare pentru intervalul de audienţă cel mai urmărit. Am avut 1,5 milioane de telespectatori în fiecare minut, în orele de maximă audiență.
Diferenţa între PRO TV, postul numărul 1 din România şi concurentul de pe locul al doilea, Antena 1, a crescut până la 8,4 procente pe întreaga zi. În prime-time, diferenţa de cotă de piaţă dintre PRO TV şi Antena 1 a ajuns la 11,1 %.
Cele mai urmărite ştiri din România au fost şi de această dată Ştirile PRO TV. Dimineaţa, la prânz, la amiază sau seara, romanii au aflat cele mai noi şi importante informaţii şi au apreciat analizele obiective ale evenimentelor interne şi internaţionale. Faţă de 2016, Ştirile PRO TV de la ora 19 au crescut cu 4,3 procente, de la 27, la 31,3%.
În comparaţie cu următorul program de ştiri, cel al Antenei 1, Ştirile PROTV de la ora 19 au avut o audienţă mai mult decât DUBLĂ, scorul fiind de 31,3 la 14,6. Cota de piaţă a fost de aproape 5 ori mai mare faţă de programul de pe locul al treilea.
În minutul de aur, adică momentul în care s-au uitat cei mai mulţi români la Ştirile PRO TV de la ora 19, pe 8 februarie 2017, cota de piaţă a atins 45,7%. Adică 828 de mii de oameni din categoria publicului comercial şi peste 3 milioane două sute de mii de persoane din toate categoriile de public.
Ştirile PRO TV de la ora 19 au fost, în termeni de audienţă, la o distanţă de peste 10 ori mai mare faţă de primul clasat în lupta dintre televiziunile de ştiri, adică postul România TV. De aproape 11 ori este diferenţa dintre PRO TV şi al doilea clasat după cota de piaţă între canalele de ştiri, adică Antena 3. O diferenţă ca de la cer la pământ.
Cota de piaţă pe publicul urban comercial, între 18 şi 49 de ani, a fost de 20 de ori mai mare şi decât următoarea clasată, Digi 24. De asemenea, cota tuturor canalelor de ştiri, împreună, este de trei ori mai mică decât rezultatul obţinut de Ştirile PRO TV de la ora 19.
Programul alături de care cei mai mulţi romani îşi încep ziua, Ştirile PRO TV de la ora 6, a avut audienţe cu 13 procente mai mari, în privinţa cotei de piaţă, față de Antena 1.
Ştirile prânzului s-au distanţat şi ele cu peste 6,7 procente, iar Ştirile PRO TV de la ora 17, chiar cu 7% faţă de concurentul de pe locul al doilea.
La distanţă dublă faţă rezultatele înregistrate de Antena 1, au fost şi Ştirile PRO TV din Sport şi Vremea.
Ştirile Nopţii s-au detaşat şi ele, iar când vine vorba despre România Te Iubesc, emisiunea a avut cel mai bun sezon din istoria sa. A strâns în medie, la nivelul publicului naţional, peste 1 milion de telespectatori.
Ce se întâmplă Doctore şi iLike IT au performat şi ele, înregistrând audienţe duble faţă de cele ale postului clasat pe locul al doilea.
În 2017, PRO TV a dominat piaţa de televiziune la toate capitolele, pe toate tipurile de public şi în toate momentele zilei. Cel mai urmărit show de divertisment, Românii au Talent, a avut o cotă de piaţă medie de 44,9%.
Cele mai tari transmisiuni sportive au fost urmărite la PRO TV de milioane de oameni. De exemplu, meciurile din Europa League au avut peste 30%, cota de piaţă.
Producţiile locale, proprii, ale PRO TV sunt atât de urmărite încât replicile au intrat în folclor. Serialul Las Fierbinți, de exemplu, a avut peste 32 de procente, în medie, cotă de piaţă.
Sursa: Pro TV
Etichete: emisiuni, protv, stirile protv, telespectatori, audiente, procente,
Dată publicare:
04-01-2018 18:35