Brazi de Crăciun unicat, inspirați de festivaluri sau caiete dictando, au fost licitați pentru a-i ajuta pe copii nevoiași
20 de artiști și designeri și-au pus imaginația în slujba faptelor bune. Brazii de Crăciun unicat pe care i-au creat au fost scoși la licitație, la un eveniment organizat de Asociația "Salvați Copiii."
Suma strânsă este impresionantă. Banii vor ajunge la copii fără posibilități, inclusiv la cei afectați de războiul din Ucraina.
O companie din domeniul farmaceutic și una de retail s-au luptat pentru bradul inspirat din decorul scenei principale Untold. Suma oferită a depăşit aşteptările.
Răzvan Luca, realizator brad Untold: „A fost realizat printr-o sculptură făcută din peste 500 de straturi de placaj de lemn, este şi o metaforă legată de cum puţin câte puțin putem să ajungem în vârf la stea.”
Edi Chereji, director de comunicare Untold: „Mă bucur să văd că în primul și în primul rând oameni care sunt atât de ocupați cu proiecte reuşesc să rup[ din timplul lor să facă un gest benevol și să producă un astfel de simbol şi să-l dăruiască asociației „Salvați Copiii”, care la rândul ei reuşeşte să strângă atât de mulți oameni aici.”
Cei 22 de brazi unicat au atras atenţia prin ingeniozitate şi prin mesajele transmise. Unul care dansează, altul - inspirat dintr-un caiet dictando. Iar un brad-manifest a spus o poveste care a adus lacrimi în ochi celor prezenți.
Omid Ghannadi, arhitect: „Sunt din Iran. În ţara mea nu exista „Salvaţi copiii”, nici UNICEF sau alte organizaţii care să apere drepturile omului ale familiei, ale mamelor, ale femeilor, ale copiilor. În ţara mea nu exista campanii anti bullying sau festivaluri menite să strângă fonduri pentru educația copiilor. Avem însă profesori care bat copii, fetiţe care nu îşi prind părul pentru că au îndrăznit să viseze.”
Ajuns la cea de-a 22 ediție, festivalul e destinat copiilor care nu au acces la educaţie, din cauza sărăciei sau a războiului de peste graniţă. Cei dornici să ajute nu sunt puţini.
Gabriela Alexandrescu, preşedinte executiv, „Salvaţi Copiii”: „A fost o seară plină de emoție, plină de lume generoasă. Am depășit un nou record la ediția 22-a, s-au strâns 820.000 de euro pe care o să-i înveşţim în educația copiilor.”
Anca Vlad, reprezentanta unei companii farmaceutice: „Ne pregătim de mult pentru acest eveniment, ne facem bugete, face socoteli astfel încât să ajutăm cât mai mult.”
La cele 21 de ediții anterioare ale festivalului s-au colectat peste 7 milioane de euro, care au ajuns la aproximativ 150.000 de copii.