L'Oreal a "albit-o" pe Beyonce Knowles
Când a devenit imaginea L'Oreal, Beyonce Knowles a semnat un contract care prevede să nu îşi facă schimbări radicale de imagine.
Cântăreaţa în vârstă de 27 de ani, al cărei tată este de origine afro-americană iar mama fiind creolă, apare în ultima reclama a companiei L'Oreal cu un ten foarte deschis şi părul vopsit în nuanţe de blond.
Contractul pe care cântăreaţa l-a semnat cu această companie valorează 2,9 milioane de euro. Conform acestui contract cântăreaţa trebuie să lucreze 10 zile pe an.
Beyonce este obligată să îşi facă apariţia la şedinţele foto şi la evenimentele promoţionale. L'Oreal are dreptul să extindă numărul de zile lucrătoare ale actriţei la 12, dar trebuie să-i plătească acesteia 15.880 de euro pe zi.
Alegeri 2024
07:25
Campania electorală s-a terminat. Cele mai marcante momente, de la zboruri private la ferme de troli și acuzații de spionaj
07:08
LIVE TEXT Alegeri prezidențiale 2024 | A doua zi de alegeri în diaspora. Număr semnificativ mai mic de voturi față de 2019
21:23
Ciolacu reafirmă că, dacă este ales preşedinte, l-ar desemna premier pe Bolojan şi că îşi doreşte o coaliţie cu PNL
20:58
Marcel Ciolacu este favorit clar pentru câștigarea alegerilor pe platforma pe care s-a pariat masiv în favoarea lui Trump
L'Oreal a fost acuzată că a modificat digital tenul cântăreţei făcându-l să pară mai alb.
Culoarea deschisă a părului a fost atribuită vopselei promovate, Feria.
Ziarul american The New York Post a acuzat compania L'Oreal că a făcut-o pe Beyonce să pară "ciudată şi aproape albă".
Site-ul de ştiri mondene tmz.com a declarat că L'Oreal trebuie să dea explicaţii serioase în legătură cu imaginea "eronată" a lui Beyonce.
Beyonce nu vrea sa faca alte comentarii în afară de ceea ce a comunicat compania L'Oreal.
Sute de cititori au sporit controversele legate de această reclamă.
L'Oreal a negat prin purtătorul de cuvânt al cântăreţei că i-ar fi modificat digital tenul cântăreţei.
Anul trecut, o femeie a dat-o în judecată pe actriţa Penelope Cruz, pe motiv că rimelul cu efect „telescopic“ produs de L'Oreal nu i-a alungit cu 60% genele cum spunea reclama. Cu toate acestea, firma în cauză a recunoscut ca Penelope Cruz a purtat la filmări gene false.