Succesul parodiei ”KK-Maka" a depasit granitele tarii
Dupa ce saptamana trecuta imnul crizei ”KK-Maka” a luat cu asalt site-urile romanesti, reusind sa atraga, in numai cinci zile, aproximativ 700.000 de vizualizari, productia ”Serviciului Roman de Comedie” de la Pro Tv a trecut granitele tarii.
Clipul-parodie lansat de Toni Grecu & co. a ajuns si pe site-urile bulgaresti, i-au fost traduse versurile, beneficiind de subtitrare, si a reusit sa stranga in scurt timp aproape 60.000 de accesari.
”E o surpriza pentru mine, pentru noi toti, ca am reusit sa trecem granita la vecini cu o parodie. Probabil ca si ei, ca si noi, au probleme cu criza si s-au regasit in mesajul piesei. Am observat ca are aproape 60.000 de accesari numai in Bulgaria si deja mii de comentarii pe site-ul care a postat clipul. Au apreciat-o foarte mult pe Ramona Hanganu, cea care interpreteaza piesa si pe care au nimit-o Shakira Romaniei. Pe ea o veti vedea din aceasta toamna si in serialul ”Mostenirea”, tot la Pro Tv”, spune seful de la ”Serviciul Roman de Comedie”.
Imnul crizei a urcat foarte repede in topul celor mai vizionate clipuri de pe Internet, bucurandu-se de foarte multe accesari si din afara tarii.
”KK-Maka s-a plasat pe locul 19 la sectiunea Comedy de pe tot Internetul!! A fost pe locurile 22 si 28 la cele mai vizionate clipuri la sectiunea Comedy in Italia si Spania! In topul favoritelor la toate categoriile, KK-Maka a atins locul 98 la general si locul 22 la Comedie. Interesanta este distributia pe tari, care corespunde intr-adevar demograficului fortei de munca a romanilor din strainatate: Italia, Spania, USA, Canada, Germania, Marea Britanie”, povesteste Dragos Musat de la ”Serviciul Roman de Comedie”, care este si regizorul clipului.
“Clipul “KK-MAKA” este o initiativa de vara a “Serviciului Roman de Comedie”, o parodie dupa cunoscuta melodie “Waka Waka”, imnul Campionatului Mondial de Fotbal de anul acesta interpretat de Shakira, si poate fi urmarit pe site-ul emisiunii, src.protv.ro, dar si pe protv.ro. Am conceput acest proiect special pentru a fi difuzat pe Internet, in mijlocul vacantei dintre doua sezoane TV. Niciodata nu am mai realizat vreun produs dedicat net-ului. De asta am abordat si mesajul din textul parodiei intr-o maniera mai acida fata de TV, mai permisiva”, a mai spus Toni Grecu.