Record de audienta pentru Romanii au Talent. 6 milioane de oameni au privit "minutul de aur"
Vineri seara, surprizele au venit din nou valuri, valuri peste telespectatorii ProTV. “Romanii au talent” a demonstrat inca o data ca imaginatia romanilor nu are limite, iar abilitatile lor sunt cat se poate de surprinzatoare.
Incredibile au fost si audientele obtinute, cea de-a patra editie a show-ului fiind la nivel de rating in mediul comercial cea mai buna editie a unei emisiuni de divertisment din Romania de cand s-a introdus sistemul de masurare al audientelor cu people metere.
Conform Katar Media, ProTV a obtinut in intervalul 20:28 – 23:04 la nivelul publicului comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani o medie de rating record de 25.3 puncte de rating si o cota de piata de 54 de procente, in timp ce Antena 1 a obtinut doar 3.5 puncte de rating si o cota de piata de 7. 4 procente.
Lucrurile au stat la fel si la nivelul intregului public din mediul urban, unde show-ul “Romanii au talent” conduce detasat cu o audienta medie de 24.6 puncte de rating si o cota de piata de 46.9 procente, in timp ce Antena 1, clasata pe locul al doilea a obtinut 3.7 puncte de rating si o cota de piata de 7 procente.
La nivelul intregii populatii din Romania, ProTV a obtinut pe toata durata emisiunii o medie de aproape 5 milioane de telespectatori care au urmarit desfasurarea incredibila de talente!
In minutul de aur al emisiunii, aproape 6 milioane de telespectatori la nivelul intregii populatii din Romania erau cu ochii pe ProTV. La nivelul publicului comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, in minutul 21: 42, show-ul “Romanii au talent” a obtinut o audienta de 32.1 puncte de rating si o cota de piata de 65.3%, in timp ce Antena 1 obtinea numai 1.4 puncte de rating si 2.7%.
Romanii au TALENT, editia a patra: Voci senzationale, numere surprinzatoare si momente emotionante