Cu modele topless! Asa se promoveaza mai nou sicriele
Atunci cand vine vorba de promovarea propriului produs, companiile par sa nu mai tina cont de nimic. O firma din Polonia, specializata in vanzarea de sicrie, s-a gandit sa-si atraga clientela cu un calendar erotic pentru anul 2011.
Alegeri 2024
19:17
Ce se întâmplă dacă o persoană încearcă să voteze de două ori și este identificată de sistemul de alertă
19:09
Negocieri între partidele „de dreapta”. Surse: PNL ar încerca să-l convingă pe Mircea Geoană să se retragă din cursă
15:52
AEP anunță că, în premieră, vom avea posibilitatea să vedem rezultatul alegerilor „în timp real”
15:43
Referendumul din București, 24 noiembrie 2024. Ce întrebări vor fi pe buletinele de vot și ce urmărește Nicușor Dan
Sursa foto: www.cofanifunebri.com
Compania CofaniFunebri a angajat cateva modele lipsite de inhibitii si le-a pus sa pozeze fie topless, fie imbracate in lenjerie intima sau latex, avand pe post de decor un sicriu.
Tinutele fetelor au avut drept sursa de inspiratie scene din filme celebre precum James Bond, Reservoir Dogs si The Godfather.
„Am incercat sa dam asa o nota tipica Hollywood-ului, dar si una macabra”, a declarat un reprezentant al companiei.
Calendarul, intitulat „Drop Dead Gorgeous”, a starnit controverse in randul reprezentantilor Bisericii Catolice din Polonia.
„Calendarul este o dovada a lipsei de bun simt. E de-a dreptul socant. Moartea nu poate fi sexy, iar ideea promovata prin acest pictorial e deranjanta”, a declarat un preot din Varsovia.
Anul trecut compania a vandut 3.000 de exemplare din calendarul 2010.