(P) IKONIK - primul brand de produse profesionale pentru păr, creat special pentru stiliştii români

produse par

IKONIK - primul brand de produse profesionale pentru păr, creat special pentru stiliştii români.

 

Cei 18 ani în care le-am oferit coaforilor din România o mare varietate de produse profesionale cosmetice de îngrijire a părului ne-au ajutat să descoperim nevoile și tendințele din saloanele de înfrumusețare. În portofoliul nostru se află branduri precum: NASHI ARGAN, SCREEN, OLAPLEX, SACHAJUAN, iar în 2021 am lansat cel mai amplu proiect al nostru, am creat brandul - IKONIK. ( www.ikonik.ro )

Conceptul a prins contur în pandemie, iar de la idee la execuţie a fost nevoie doar de o echipă fantastică de oameni pentru ca brandul IKONIK să ajungă în saloanele de înfrumuseţare din întreaga ţară.

Povestea din spatele brandului

Citește și
Zodii inaccesibile
4 zodii greu de cucerit. Par inaccesibile „muritorilor de rând”, dar ascund o inimă bună

IKONIK® s-a născut firesc, din legătura strânsă pe care o avem de ani buni cu saloanele de înfrumusețare, devenind primulbrand românesc de produse profesionale conceput special pentru stiliști

Pentru a sublinia originea autohtonă a brandului am denumit fiecare linie de produse inspirându-ne din repertoriul de arhaisme și regionalisme a limbii române.

LUCERA - înseamnă: luminos, Luceafăr

DALBA -  alb, curat, imaculat

ZIMZAR - fermoar, închidere

SELBA - pădure tânără şi deasă

Am ales metafora soarelui ca și fundament al brandului pentru a sugera centralitatea stilistului, cel care ne oferă inspirația și direcția în realizarea produselor

cosmetice profesionale. Poziția sa „iconică” este reprezentată în simbolul grafic al logo-ului printr-un soare stilizat ale cărui raze converg ca niște săgeți spre centru.

Avem un portofoliu versatil, adaptat mereu la tendințe, ne propunem ca stilistul să descopere în IKONIK® aliatul său principal în creație, un aliat pe care îl găsește mereu aproape, chiar acasă.

IKONIK LUCERA este prima gamă de colorare lansată în portofoliul nostru, o vopsea ton pe ton lichidă, care are la bază cea mai nouă tehnologie din industrie cu caracteristici şi beneficii incredibile pentru păr. Aceasta s-a potrivit perfect nevoilor stiliştilor noştri, deoarece una dintre cele mai utilizate şi cerute servicii în saloane de înfrumuseţare este tehnica balayage. Colorarea noastră nu deschide melanina din firul de păr, ea doar nuanţează, tonalizează şi lasă părul mătăsos şi strălucitor.

Pentru a completa gama de produse am lansat a doua linie de colorare, colorarea cremă.

IKONIK LUCERA crema este o vopsea ton pe ton cremă, care nuanţează părul, în culori dinamice, dar care-şi păstrează luminozitatea. Ingredientele active sunt atent selecţionate pentru a trata, hrăni şi hidrata părul în timpul colorării. Vopseaua nu modifică baza naturală a părului, astfel că LUCERA Crema este unul dintre produsele de colorare indispensabile în realizarea tehnicilor de suviţare.

Conţine 4 ingrediente active care protejează, hrănesc şi hidratează părul în timpul procesului de colorare.

Produsul este rezultatul unui echilibru perfect între baza hidratantă și pigmenții de înaltă calitate care au un grad ridicat de puritate.

DALBA - pudra decolorantă şi samponul post colorare ZIMZAR reprezintă alte 2 instrumente care completează varitatea de produse.

Stiliști

Alături de noi în anul 2022 tehnicienii IKONIK au devenit promotorii valorilor, viziunii şi misiunii noastre.

VIZIUNEA noastră: ne dorim ca IKONIK să fie prima alegere de produse profesionale destinate părului, pentru saloanele din România.

MISIUNEA noastră: ne dorim să reprezentăm comunitatea de stilişti din România dezvoltând un portofoliu adaptat mereu nevoilor acestora.

VALORILE noastre:

rămânem aproape

suntem de încredere

și promovăm simplitatea.

Stiliştii care au participat la evenimentele noastre au fost cuceriţi de povestea IKONIK. Calitatea produselor confirmă şi consolidează încrederea în brand. Produsele sunt concepute în România şi produse în Italia. Am urmărit să realizăm producţia în Italia datorită infrastructurii dezvoltate, a istoriei şi tradiţiei acestora în realizarea produselor profesionale premium.

Acum trendul în colorarea părului este blondul, un blond realizat de stilişti prin tehnica de degrade, fie că vorbim de Balayage, Contouring, Airtouch, toate acestea se crează cu ajutorul produselor profesionale. O astfel de tehnică poate dura în salon şi 5, 6 ore, iar pentru un rezultat impecabil stilistul are nevoie de cele mai potrivite produse, care să-i aducă munca la nivel de artă, artă realizată pe păr.

Dezvoltarea portofoliului nostru de produse este motorul misiunii noastre, astfel că în  curând vom lansa noi linii de produse care să satisfacă atât nevoile coaforilor din întreaga ţară, cât şi dorinţele clienţilor care trec pragul saloanelor de înfrumuseţare.

IKONIK- primul brand de produse profesionale pentru păr, creat special pentru stiliştii români.

Contact

Website: ikonik.ro

Email:[email protected] 

Facebook:IkonikRomaniaOficial

Istagram:https://www.instagram.com/ikonikromaniaoficial/

#ikonikhair #ikonikromania #ikoniklucera #ikonikdalba #ikonikzimzar #ikongrowingeducation #ikongrowingbeauty

@ikonromaniaoficial @ikongrowingbeauty

Articol recomandat de sport.ro
Gigi Becali a bătut palma cu Dan Șucu și a obținut un profit de 100 de milioane de euro: "S-a ținut de cuvânt"
Gigi Becali a bătut palma cu Dan Șucu și a obținut un profit de 100 de milioane de euro: "S-a ținut de cuvânt"

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
Castele de vizitat în România. Cele mai frumoase palate pe care le poți vedea în țară
Castele de vizitat în România. Cele mai frumoase palate pe care le poți vedea în țară

Conace boierești, cetăți medievale, biserici fortificate și castele care par desprinse din poveștile cu prințese, țara noastră are multe de oferit călătorului pasionat de istorie și arhitectură.

4 zodii greu de cucerit. Par inaccesibile „muritorilor de rând”, dar ascund o inimă bună
4 zodii greu de cucerit. Par inaccesibile „muritorilor de rând”, dar ascund o inimă bună

Iată care sunt 4 zodii care sunt greu de cucerit, dar odată intrat într-o relație cu acești nativi, veți descoperi că au o inimă mare.

Medicii i-au examinat gura și au rămas șocați din cauza unei pete negre. Pacienta avea păr pe limbă
Medicii i-au examinat gura și au rămas șocați din cauza unei pete negre. Pacienta avea păr pe limbă

O femeie din Japonia s-a ales cu câteva efecte secundare rare în urma unui tratament cu antibiotice: limba i s-a înegrit și a început să devină păroasă.  

Autoritățile par copleșite de schemele de finanțare pentru energia regenerabilă. „Foarte mulți investitori care se retrag”
Autoritățile par copleșite de schemele de finanțare pentru energia regenerabilă. „Foarte mulți investitori care se retrag”

Uniunea Europeană ne dă peste trei miliarde de euro să ne luăm energia din natură, prin panouri solare și turbine eoliene. Reducem astfel costurile, poluarea, dar și dependența față de Rusia.  

Recomandări
Cod portocaliu și galben de viscol şi vânt în mai multe zone din țară. Care sunt județele afectate de vreme rea. HARTĂ
Cod portocaliu și galben de viscol şi vânt în mai multe zone din țară. Care sunt județele afectate de vreme rea. HARTĂ

Administraţia Naţională de Meteorologie a emis, joi dimineață, o avertizare Cod portocaliu de vânt puternic, valabilă până joi seară, și două avertizări Cod galben de viscol şi vânt puternic, valabile până vineri dimineață.

Misterul care înconjoară prăbușirea avionului Azerbaijan Airlines. Imagini de la bord surprinse înainte de tragedie
Misterul care înconjoară prăbușirea avionului Azerbaijan Airlines. Imagini de la bord surprinse înainte de tragedie

Continuă ancheta în cazul tragediei aviatice din Kazahstan. Autoritățile au găsit cutia neagră a aparatului de zbor, cu ultimele convorbiri din cabina de pilotaj.

Moșul a adus „dovada” greșită. Boarding Pass: Facturile arătate de Marcel Ciolacu, emise după zborurile „problematice”
Moșul a adus „dovada” greșită. Boarding Pass: Facturile arătate de Marcel Ciolacu, emise după zborurile „problematice”

Boarding Pass, site specializat în ştiri din aviaţie, continuă verificările vizând facturile prezentate de prim-ministrul Marcel Ciolacu ca dovadă a faptului că și-a achitat personal călătoriile cu avioane private în 2022.