Yahoo a cumparat platforma de comert electronic Lexity
Grupul de internet american Yahoo! a anuntat, miercuri, ca a cumparat platforma de comert electronic Lexity, aceasta fiind cea de-a 20-a achizitie de cand conducerea companiei a fost preluata de Marissa Mayer, informeaza AFP.
Valoarea tranzactiei nu a fost dezvaluita. Lexity este un start-up lansat in urma cu patru ani de Amit Kumar, un fost angajat al Yahoo!.
CITESTE SI:
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Lexity este o aplicatie software, care ajuta companiile mici sa atraga consumatori si sa le satisfaca cerintele acestora. Lexity are mii de clienti in 114 tari.
Oficialii Yahoo! au anuntat ca, intr-o prima faza, Lexity va continua sa functioneze intr-un mod independent. "Pe termen mediu, ne-am propus sa integram aceasta aplicatie in oferta Yahoo! de servicii destinate micilor companii", au mai spus acestia.
Grupul Yahoo! Inc. incearca sa isi revigoreze imaginea si sa atraga mai multi tineri, sub conducerea actualului director general al companiei, Marissa Mayer.
Astfel, la inceputul lunii iulie, Yahoo! a anuntat ca a cumparat compania Qwiki, care dezvolta o aplicatie ce ii ajuta pe detinatorii de smartphone sa realizeze propriile filme cu ajutorul fotografiilor si clipurilor lor.
Totodata, in luna mai, Yahoo! a anuntat ca va prelua Tumblr, serviciu care gazduieste 108 milioane de bloguri, pentru 1,1 miliarde de dolari, dupa cum a relatat la momentul respectiv Bloomberg.
Tranzactia urmeaza sa fie finalizata in a doua jumatate a lui 2013, conform unui comunicat al Yahoo!Inc.
Marissa Mayer a spus, la momentul respectiv, ca mizeaza pe faptul ca Tumblr va contribui la cresterea atractivitatii Yahoo! pe piata publicitatii online, pe care concureaza cu Google si Facebook.