Premiera la Apple. Compania a permis cumparatorilor sa testeze un produs care nu s-a lansat inca
Mii de oameni au profitat de invitatie si au umplut magazinele Apple din cateva tari, ca sa vada cu ochii lor noul ceas inteligent lansat de companie.
Ceasul va fi pus in vanzare spre sfarsitul lunii, dar curiosii au putut cerceta produsul inainte sa-l comande. Este pentru prima oara cand compania permite cumparatorilor sa testeze un produs nou in magazine, inainte de a-l pune in vanzare.
Dupa un scenariu bine cunoscut, oamenii s-au adunat in fata magazinelor din marile orase ale lumii inainte de ora deschiderii, iar primul client intrat pe usa a fost intampinat cu aplauze. Magazinele au fost pline ochi, dar, la Hong Kong, in inima Asiei indragostite de tehnologie, ceva a fost altfel decat de obicei.
Alegeri 2024
21:26
Nicuşor Dan: Votul meu în primul tur va fi pentru Nicolae Ciucă sau Elena Lasconi
19:26
Au fost tipărite 5,6 milioane de buletine de vot pentru referendumul din București. Care este condiția pentru a fi validat
19:14
Cum votăm la prezidențiale, în țară și în străinătate. Cei care nu sunt în localitatea de reședință pot vota la orice secție
19:05
Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi
David Molko, corespondent CNN: ''Aici, in strada, lipseste ceva: coada lunga pe care o vedem de obicei pe trotuar nu exista.''
Motivul este ca magazinele nu au pus in vanzare propriu-zis ceasurile inteligente. In loc de asta, isi incurajeaza potentialii clienti sa le incerce si sa aleaga versiunea care li se potriveste cel mai bine. Caci ceasul vine mai multe variante, de la una sport de 350 de dolari pana cea de lux, care costa 17.000 de dolari.
La New York, afluenta a fost mai mare decat in alte magazine. Oamenii au testat ceasurile, s-au uitat la preturi si au cantarit daca sa le cumpere sau nu: ''Ma prefac ca ma uit sa vad cat e ceasul, dar trimit mesaje sau fac alte lucruri pe care nu am voie sa le fac''.
Cu ceasurile inteligente, Apple se lanseaza pe o piata pe care concurenti precum Samsung sau Sony erau deja prezenti.
Ed Baig, jurnalist USA Today: ''Cei care au venit azi la magazin probabil ca il vor comanda, intrebarea este ce se va intampla apoi''.
Mai ales ca cei care l-au incercat i-au gasit si cusururi:
Nilay Patel, redactor-sef ''The Verge'': ''Cel mai mare repros pe care il am e ca este cam incet. E loc de mai bine. Conceptul e grozav, ideea e interesanta, dar mie nu-mi place sa astept dupa un computer''.
Ceasul inteligent este primul produs nou lansat de Apple in cinci ani si primul de la moartea lui Steve Jobs.