Testele de loialitate, populare în rândul cuplurilor. Cum sunt prinși partenerii infideli și cu cât sunt plătite „ispitele”
Savanna Harrison, în vârstă de 27 de ani, este o „ispită” profesionistă, care folosește social media pentru a demasca partenerii infideli, după ce ea însăși a fost înșelată, scrie Sky News.
Ea a vrut să ajute alte femei, așa că a început să lucreze pentru o companie numită Lazo, care se descrie ca un „instrument conceput pentru a dezvălui intențiile și de a te ajuta să te eliberezi de relațiile toxice”.
Acum, ea este plătită să efectueze zeci de teste de loialitate pe lună pe bărbați acre sunt suspectați că înșeală.
„Am văzut unele comentarii care spun că este o prostie”, a spus ea - dar nu se simte rău pentru ceea ce face. „Dacă nu poți fi loial, atunci nu ar trebui să fii în acea relație.”
Pe tot parcursul procesului, Savanna își actualizează clientul, trimițându-i capturi de ecran ale oricăror conversații dintre ea și iubit.
Cum funcționează testul de loialitate
Un test de loialitate poate dura în jur de cinci zile, „ispite” precum Savanna mergând până la a aranja întâlniri cu persoana vizată.
Într-un test recent, Savanna a fost rugată să „aranjeze o întâlnire”. Apoi i s-a spus să anuleze întâlnirea pentru ca prietena lui să poată apărea în locul lui.
Potrivit unui expert în relații, un test de loialitate nu este un mod sănătos de a construi încrederea în relația ta.
„Ar fi mult mai bine să vorbească despre motivul pentru care se simt nesiguri în relație”, a declarat Marian O'Connor, terapeut de cuplu.
„Este vorba despre a spune: „Este ceva în neregulă cu noi, ce se întâmplă?”. Acesta este lucrul important, să nu îi surprinzi”, a spus ea.
De asemenea, ea sfătuiește să vă gândiți de ce nu aveți încredere în partenerul vostru și dacă se întâmplă ceva mai profund.
„Este aceasta experiența pe care ați avut-o în toate relațiile? Este această lipsă de încredere ceva ce vine din copilărie, sau este în această relație anume?”
Compania care efectuează testele de loialitate, Lazo, spune că nu încearcă să prindă oamenii pe picior greșit.
„Ar putea exista această concepție greșită că suntem aici pentru a prinde oamenii în capcană”, spune Ashlyn Nakasu, manager la Lazo. „Chiar nu este cazul”.
Ea spune că tot ceea ce face compania este să-i ajute pe oameni să confirme ceea ce bănuiesc deja - că relația lor se termină.
„[Adesea] au nevoie doar de acea dovadă: „Nu este persoana potrivită pentru tine””, a spus ea.
Cât costă un test
Testele costă de obicei între 50 și 80 de dolari, dar prețul variază de la un verificator la altul, unii cerând peste 100 de dolari pentru serviciile lor.
„Nu-mi pasă de bani”, spune Savanna. „Vreau mai mult să ajut alte fete, pentru că am trecut și eu prin asta.”
Lazo are un singur verificator cu normă întreagă, care câștigă în jur de 3.000 de dolari pe lună făcând teste de loialitate, dar există 350-400 de verificatori cu jumătate de normă ca Savanna în evidențele lor.
Sunt o companie nouă - Lazo s-a lansat complet în ianuarie - dar testele de loialitate nu sunt un concept nou.
Hashtag-ul „test de loialitate” avea deja milioane de vizualizări pe TikTok înainte de lansarea Lazo, partenerii suspicioși găsind adesea străini pe internet și cerându-le să le testeze partenerii.
Sursa: StirilePROTV
Etichete: tineri, cuplu, teste, inselat, myimpact,
Dată publicare:
21-10-2024 10:29