Cei 430.000 de oameni care au participat la UNTOLD au cheltuit peste 70 de milioane de euro în Cluj-Napoca
A noua ediție a festivalului UNTOLD a adus venituri importante pentru economia din Ardeal. Organizatorii estimează că spectatorii au cheltuit peste 70 de milioane de euro pe cazare, mâncare, distracție și transport.
Duminică seară, cei mai asteptați pe scenă au fost DJ-ul olandez Martin Garrix și nigerianul Burna Boy. Biletele pentru ediția de anul viitor au fost puse deja în vânzare.
Câștigător al unui premiu Grammy, nigerianul Burna Boy a îmbinat ritmurile africane cu muzica dance pe scena principală de la Untold. Cântărețul aflat pentru prima dată în România a purtat o pălărie făcută manual de un designer autohton.
Alegeri 2024
17:25
Elena Lasconi: Sunt sigură că nici voi nu vă doriţi un preşedinte care ameninţă că va scoate România din UE şi din NATO
16:31
Crin Antonescu: „Prezenţa lui Călin Georgescu în fotoliul de la Cotroceni aruncă România cu ani în urmă”
14:01
Victor Ponta își ține fanii în suspans: ”Nu o să votez cu doamna Lasconi. Cu cine votez, dacă votez, o să vă spun duminică”
13:16
CTP, despre judecătorii Curții Constituționale: ”CîCîRî este Dumnezeul lui C. Georgescu pe pământ”
Fată: „L-am așteptat foarte mulți ani și nu pot să realizez că e aici, în fața mea.”
Trupa de indie-folk Milky Chance a completat seria de artiști prezenti in ultima zi a festivalului.
Clemens Rehbein, vocalistul formației Milky Chance: „Publicul a fost numeros, foarte mulți oameni, impresionant.”
Aproape 430 de mii de oameni - români și strâini - au asistat la cele patru zile de festival. Organizatorii estimează ca aceștia au cheltuit peste 70 de milioane de euro.
Edy Chereji, cofondator UNTOLD: „Cifrele rulate în acest an sunt mai mari decât anul trecut. O medie probabil ar fi între 400 și 800 de euro. Depinde de bugetul fiecăruia, pe care l-a avut alocat. Pe patru zile. În general, cei care vin din străinătate vin la Cluj și România ca într-o vacanță, sunt mai dispuși să cheltuie mai mult.”
George Apostol, director de dezvoltare lanț de cafenele: „Am avut o creștere aproximativă de 26 la sută ca și produse vândute. Un plus foarte mare a fost la locația unde avem și brunch, iar creșterea pe produse, implicit brunch, a fost de 36 la sută versus o zi normală. Produsul cel mai vândut a fost cappuccino.”
Și companiile de transport alternativ din Cluj-Napoca au avut încasări semnificative în aceste zile. Cererea a fost cu 50 la sută mai mare ca în restul anului.