Cine se plimba prin vitrine la Paris
Au trecut vreo 20.000 de km, 7 fusuri orare dus si inca atatea intors, vreo 15 ore de zbor, iar Calatoria S6 a ajuns la Paris. Daca la Seul tehnologia si viteza au fost cuvintele cheie, stilul de maine e in vitrinele de astazi ale Parisului.
Capitala modei nu i-a dezamagit deloc pe Alin, Radu si Larisa, castigatorii campaniei Galaxy S6, care au pornit pentru 15 zile in jurul lumii. A doua metropola de pe traseul lor i-a intampinat cu stil, eleganta, frumusete, moda, dar totul si cu cel putin un strop de tehnologie si foarte multa lumina. Nimic mai potrivit pentru povestea Galaxy S6.
De la auriul stralucitor al Turnului Eiffel noaptea si pana la paleta infinita de culori din vitrinele de pe Champs Elysee, totul pare de bun gust in centrul Parisului. Multi dintre voi ati avut ocazia sa vizitati capitala Frantei. Puteti reveni oricand fara teama ca nu mai aveti ce vedea. Cu fiecare an ce trece orasul nu sta pe loc, chiar daca istoria-i rezista atacului modernitatii in ce priveste arhitectura, spre deosebire de alte locuri.
Cum isi face loc intr-o moda in permanenta schimbare un gadget de ultima generatie? Noul Galaxy S6 vine cu un look absolut nou, cu materiale premium si culori pentru gustul si nevoile fiecaruia. "Pare ca e conceput aici, desi vine din Coreea de Sud, pare ca a fost conceput in stilul parizienilor", e convingerea lui Radu. Impreuna cu Alin si Larisa vor descoperi chiar la Paris, de la un designer profesionist, ce materiale si culori se potrivesc stilului lor personal - inclusiv in ce priveste smartphone-ul. Si, mai ales, cat de important este acest lucru in ziua de azi si de ce merita sa alegi un telefon de top. Dar pana atunci, au studiat ei cu ce noutati vine Parisul in 2015.
Vitrinele magazinelor fac parte din decorul orasului, sunt din peisaj, par a fi acolo de pe vremea lui Ludovic al XIV-lea. In spatele lor se scrie insa permanent alta poveste. Si nu e vorba doar de schimbarea colectiilor, in bine sau rau, depinde pana la urma de gustul fiecaruia.
Noua moda a vitrinelor Parisului pare a fi digitalizarea. Branduri de top au adoptat deja vitrinele dinamice. Ecrane mari stau dupa geamul de sticla si pe ele se plimba manechine in marime naturala. In alta vitrina, ele stau la masa cu fata spre strada, aidoma unei terase de cafanea tipic pariziana. Cum monitoarele au ajuns deja la rezolutii incredibile, ai impresia ca sunt chiar manechinele in fata ta, nu doar versiunile electronice, pixelate pana la o claritate vecina cu realitatea, aproape ca a ecranului Super AMOLED de pe noul Galaxy S6. Iti vine sa le faci cu mana sau sa te asezi si tu la o masa. E imposibil sa le povestesti, trebuie vazute.
Va rugăm nu vă mai plimbați prin vitrine!
Posted by Lucian Lipovan on Wednesday, April 29, 2015
Daca la Seul ni se prezenta interiorul magazinului viitorului, cu ecranul care-ti alege tinuta si ti-o si probeaza virtual, la Paris am descoperit deja vitrina viitorului. De fapt, a prezentului. In general, stilul de maine il gasesti astazi in capitalele modei. Mai e necesara vreo demonstratie pentru cat de importanta e prezentarea in ziua de azi? Cat conteaza imagine si cum poate fi imbunatatita de fiecare detaliu si accesoriu? Se confirma si in calatoria noastra.
Urmareste toata aventura in continuare pe www.calatoriagalaxyS6.ro, pe LIVE BLOG stirileprotv.ro, iar pe ProTV in fiecare joi si duminica.