Modifica setarile cookie
Toate categoriile

ePlan. Cum decurge campania de Black Friday 2022 pentru curieri și pentru cei mai mari jucători din retail

Your browser doesn't support HTML5 video.

Reprezentanții din retail și curierat vorbesc în ediția de astăzi a emisiunii ePlan, despre e-commerce, omnichannel, Black Friday și campaniile de sărbători.  

Invitați în emisiunea ePlan prezentată de Andrei Radu sunt Andreea Radu, director de marketing în cadrul Cargus și Raul Filip, director de achiziții la Altex.

Andrei Radu: Voi fiind un curier, care la rândul lui lucrează cu mai multe magazine online, cum se simte Black Friday? Cum se simte anul acesta comparativ cu anii trecuți și cu perioada de dinainte de pandemie?

Andreea Radu, director de marketing Cargus: „O parte dintre comercianți au început, deja, Black Friday, prin urmare nu putem spune că am atins apogeul, dar vedem o creștere în volume. Până la urmă, Black Friday reprezintă doar startul cumpărăturilor de final de an. Dacă vorbim de rate de creștere, comparativ de la o lună la alta, versus o perioadă anterioară, observăm o evoluție nu atât de accelerată, deoarece campaniile s-au extins ca durată. Cred că este un an în care vom vedea cât de bine și-a făcut temele fiecare jucător de pe piață și care este experiența completă pe care o pune în joc pentru a valorifica cât mai bine această oportunitate”.

Andrei Radu: Voi ați început deja campania de Black Friday, pe 27 octombrie și durează până pe 23 noiembrie. Cum se văd lucrurile până acum? Ce simțiți comparativ cu alți ani?

Citește și
eplan
CEO-ul adLemonade, Anabela Luca, invitată la ePlan. „Se cumpără mult mai mult online, consumatorul a devenit mult mai educat”

Raul Filip, director de achiziții la Altex: „Campania ține patru săptămâni. Anul acesta am organizat campania în patru valuri săptămânale astfel încât să le oferim clienților o varietate mai mare de produse și de oferte, reduceri în sine. Cumva ne dorim să oferim suficient timp clienților, să se documenteze să aleagă cel mai bun produs și să se bucure cât mai mult de investiția pe care o fac. Anul acesta am văzut cumva o creștere a interesului pentru eveniment, probabil din cauza contextului cel puțin emoțional, mai negativ de anul acesta, unii clienți au amânat decizia de cumpărare pentru un eveniment promoțional de genul Black Friday. E un vârf de vânzări în toată această perioadă. Se vede un interes mai mare pentru experiența din magazin. Cumva cred că ultimii ani și mai ales anul acesta, presiunea emoțională, fie că a fost vorba de restricții, fie că a fost vorba de război, creșteri de costuri, inflație, determină o creștere a nevoie de socializare”.

Acest episod a fost susținut de Cargus.

 

Ultimele stiri

Top Citite

Parteneri

Citește mai mult