Cornel Morcov, Chief Commercial Officer FAN Courier, despre piața de e-commerce în contextul geopolitic actual
Un lider al unui serviciu de curierat din România a vorbit, în noua ediție a emisiunii ePlan, despre tendințele de cumpărare în permanentă schimbare în rândul românilor.
Cornel Morcov, chief commercial officer FAN Courier, a spus pentru ePlan că există o creștere importantă pe care compania sa a observat-o în prima jumătate a anului 2022, comparativ cu aceeași perioadă din 2021.
„Dacă ar fi să dau o cifră, suntem undeva la 10-12% față de anul trecut”, a spus el.
Cornel Morcov a mai spus că FAN Courier se așteaptă ca creșterea să continue. „Raționamentele sunt două. În primul rând, piața de e-commerce este ea însăși în creștere. Totodată, observăm că magazinele online în continuare depun eforturi să promoveze livrările și comenzile,” a adăugat acesta.
Totuși, Cornel Morcov a spus că firma sa a observat două schimbări importante în domeniu. În primul rând, „produsele care au un ciclu de viață mai lung au o scădere importantă în ceea ce privește dorința de achiziție a consumatorilor”. „Nu se mai cumpără online atât de multe frigidere, televizoare”.
„O altă schimbare importantă este faptul că dacă într-o comandă de e-commerce, înainte de această situație, numărul de produse era mai mare, acum numărul de produse a început să scadă. Deci se comandă în continuare, dar mai puține produse”.
Cum se vor schimba tendințele în acest sector, aflați din VIDEO.
Sursa: StirilePROTV
Etichete: livrare, FAN Courier, e-commerce, online, comenzi,
Dată publicare:
28-06-2022 09:53