Cornel Morcov, Chief Commercial Officer FAN Courier, despre piața de e-commerce în contextul geopolitic actual

×
Codul embed a fost copiat

Un lider al unui serviciu de curierat din România a vorbit, în noua ediție a emisiunii ePlan, despre tendințele de cumpărare în permanentă schimbare în rândul românilor.

Cornel Morcov, chief commercial officer FAN Courier, a spus pentru ePlan că există o creștere importantă pe care compania sa a observat-o în prima jumătate a anului 2022, comparativ cu aceeași perioadă din 2021.

Dacă ar fi să dau o cifră, suntem undeva la 10-12% față de anul trecut”, a spus el.

Cornel Morcov a mai spus că FAN Courier se așteaptă ca creșterea să continue. „Raționamentele sunt două. În primul rând, piața de e-commerce este ea însăși în creștere. Totodată, observăm că magazinele online în continuare depun eforturi să promoveze livrările și comenzile,” a adăugat acesta.

Totuși, Cornel Morcov a spus că firma sa a observat două schimbări importante în domeniu. În primul rând, „produsele care au un ciclu de viață mai lung au o scădere importantă în ceea ce privește dorința de achiziție a consumatorilor”. „Nu se mai cumpără online atât de multe frigidere, televizoare”.

Citește și
Black Friday
Black Friday 2024 și tendințele comerțului online. O privire detaliată asupra pieței din România

O altă schimbare importantă este faptul că dacă într-o comandă de e-commerce, înainte de această situație, numărul de produse era mai mare, acum numărul de produse a început să scadă. Deci se comandă în continuare, dar mai puține produse”.
 

Cum se vor schimba tendințele în acest sector, aflați din VIDEO.

Articol recomandat de sport.ro
Kosovarii nu au uitat de România! Cum au reacționat după tragerea la sorți a preliminariilor Cupei Mondiale
Kosovarii nu au uitat de România! Cum au reacționat după tragerea la sorți a preliminariilor Cupei Mondiale
Citește și...
Germania lansează o campanie de economie de energie. Cum pot cetățenii să lupte împotriva prețurilor tot mai mari
Germania lansează o campanie de economie de energie. Cum pot cetățenii să lupte împotriva prețurilor tot mai mari

Guvernul german a lansat vineri o campanie de promovare a economiei de energie la nivel naţional, prin care încearcă să-şi determine cei circa 80 de milioane de cetăţeni să economisească energia atât acasă cât şi la locul de muncă.

Recomandări
Surse | Răsturnare de situație în privința candidatului comun. Ruptura produsă deja în noul Guvern
Surse | Răsturnare de situație în privința candidatului comun. Ruptura produsă deja în noul Guvern

Candidatul comun pentru alegerile prezidențiale de anul viitor este pus sub semnul întrebării în noul Executiv.

Sebastian Burduja, triumfător pe Facebook: România exportă curent din energie eoliană, „verde și ieftină”
Sebastian Burduja, triumfător pe Facebook: România exportă curent din energie eoliană, „verde și ieftină”

România exportă din nou energie, produsă acum din centralele eoliene, afirmă ministrul de resort Sebastian Burduja, care pledează pentru acest tip de energie verde. Apa din lacurile de acumulare, pentru energia hidro, trebuie păstrată, spune el.

Dezinformări în mediul online. Reacția MApN după campania de fake news legată de „legea dronelor”. Prevederile proiectului
Dezinformări în mediul online. Reacția MApN după campania de fake news legată de „legea dronelor”. Prevederile proiectului

Apărarea și securitatea României nu sunt amenințate de Aliați și parteneri, spune răspicat MApN, care dezminte astfel dezinformările apărute pe tema modificărilor legislative în ceea ce privește apărarea spațiului aerian național împreună cu NATO.